Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Forsikre Tesla X ( brukt )

Startet av Vroomvroom, onsdag 27. juli 2022, klokken 23:28

« forrige - neste »

Vroomvroom

Er på utkikk etter en brukt Tesla X

Ser på 2019 Modeller ( Er jo egentlig 2018 men ja )

Pga kostnad og budsjett blir det nok en 75D 6 seter som passer oss i 600-650k klassen.

MEN så har jeg nå hørt med 3 forsikringsselskap.. Og prisene er jo helt gale?
Jeg har "75% 5 år" Og får mnd pris på 1700.- for "Elite" versjonen som man gjerne vil ha med en slik bil.
Eller så nærmer vi oss 12k i året på vanlig full kasko.

Et familiemedlem av meg har på magisk vis fått sin forsikring av samme type bil bare 2017 modell til 6200kr i året.

Andre som har noe erfaring her å komme med på prisnivået og hvordan det kanskje "egentlig" er?

Moas

Gjensidige med Tekna avtale har ofte lave priser på Tesla.
2022 tm3 rwd
2024 Aixam E

RJK

Finnes allerede tråder på forsikring av TMX. Sterk fordel å gå inn og lese på disse, fremfor å starte nok en tråd på noe som det allerede finnes mange svar på.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Vroomvroom

Sitat fra: RJK på torsdag 28. juli 2022, klokken 12:35
Finnes allerede tråder på forsikring av TMX. Sterk fordel å gå inn og lese på disse, fremfor å starte nok en tråd på noe som det allerede finnes mange svar på.

Gjerne legg ved link hvis du har de "lagret" e.l   Jeg blar sjelden lenger enn 3-4 sider tilbake på forumer, Når svarene på side 3 allerede er fra i fjor. i tillegg er søkefunksjonen her etter min erfaring dårlig og gir sjelden resultat.   ipso facto så blir det mye av det samme ute å går :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA