Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Farlige forbikjøringer i kollektivfeltet

Startet av Kai, tirsdag 16. oktober 2012, klokken 22:24

« forrige - neste »

Kai

Det er mulig jeg får leid ut bilen, men hvis ikke må jeg lagre bilen i 6 mnd.
Jeg har Garasje med strøm.

B&H sier det er bare å sette på ladning og dra. Er det noen som har noen bedre ideer?

PS. Er det noen som vil leie en Leaf fra oktober til april?

Kai

gbzdoc

La den IKKE stå med 100% lading!

Men la den f.eks. stå med rundt 50% på batteriet, og kjøp en liten C-Tek lader som kan stå konstant tilkoblet 12v batteriet for vedlikeholdslading av dette.

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Team Lotus

Vask den grundig både innvendig og utvendig, skitt har en tendens til å gro fast i løpet av et halvt år. Bilen har godt av å flyttes litt i løpet av vinteren, for å unngå deformasjon av dekk.

Legg over en presenning e.l. for å unngå at det samler seg støv på den fine nypolerte bilen.

PS du skulle spurt litt før.... For jeg har akkurat kjøpt en leaf som jeg trenger kun fra oktober til april :-(
Nissan Leaf 2012, Lotus Evora 2010

Runex

Jeg kan være interessert i å leie.
Har sendt deg PM.  ;)
Tesla Model S85 sept 2013 (solgt)
Tesla Model S85D juni 2015
Tesla Model X #96 (2015?)

Kai

Hei Runex og eventuelt andre. En kar fra forumet her har nå leid bilen.

Takk for råd om lagring.

Kai

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA