Hovedmeny

Lastefeil på spotify

Startet av RogerAh, onsdag 06. juli 2022, klokken 15:24

« forrige - neste »

RogerAh

Lastefeil i avspilling av musikk på Spotify. Noen som vet hva dette skyldes?

Lapskaus

Har du prøvd å logge ut og inn igjen? Gjorde susen for meg.

RogerAh

Har logget ut (fra Teslakontoen) - logget på igjen - samme type lastfeil
Har logget inn på egen Spotifykonto - samme type lastefeil
Endret betalingskort på teslakonto - samme type lastefeil
Endret betalingskort på egen spotifykonto - samme type lastefeil
Restartet med å holde inn rattknapper - samme type lastefeil
Når bilen er koblet til Wifi hjemmnettverk - forsvinner lastefeilen
Tror kanskje det ikke er knyttet til Spotify, men til bilen, altså LTE...spør derfor om noen vet hva løsningen er på problemet er, eller om jeg må melde inn feilen, å ta det service senter

Lastefeilen arter seg slik at den spiller en låt fra en et album eller spilleliste, så kommer lastefeilen på neste låt.

Bilen 2019LR m/2022.12.3.16 om det skal ha betydning

Lapskaus

Snodig ja. Funker andre ting over LTE da? Nettleser, YouTube osv?
Kanskje prøve å glemme alle wifi nettverk og koble til på nytt.

Dalingen92

Er nok en bug,har 2020 m3lr med samme sw versjon og har akkurat samme feil.

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

RogerAh

Sitat fra: Lapskaus på torsdag 07. juli 2022, klokken 20:36

Koblet ut alle Wifi, og lastefeil forsvant. Takk for fungernede tips  :+1:

RogerAh

Sitat fra: RogerAh på torsdag 07. juli 2022, klokken 21:47
Sitat fra: Lapskaus på torsdag 07. juli 2022, klokken 20:36

Koblet ut alle Wifi, og lastefeil forsvant. Takk for fungernede tips  :+1:

Må sitere meg selv her. Desverre holdt dette ikke til dagen etter. Samme problem dukket opp i dag.. >:(

thebadger

Har samme feil på 2021 LR, hadde det også på 2017 TMX
Hadde det ikke vært for talekommandoer hadde jeg gitt opp Spotify i bilen, men det er bare alt for praktisk å kunne fortelle hva jeg vil høre på

Motorwatt

Kanskje det går bedre med Tidal? Skal sjekke om det virker. Lyden i Tidal er IMO verdt hver krone (99.- pr. mnd), og kan konvertere alle Spotify spillelister.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Lucifer-

3mnd gratis og deretter 89,-/mnd hvis man er medlem av kundeklubben til Elkjøp :) Enig i at det er verdt det. Blir en helt annen dynamikk i lyden.

Motorwatt

Etter en tidligere periode i veldig nærhet av jet- og turbomotorer har jeg litt nedsatt hørsel. Tidal kompenserer til de grader. Og ikke bare i bil.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Foremost

Spotify fungerer for meg igjen etter update til 2022.16

RogerAh

Sitat fra: Foremost på søndag 10. juli 2022, klokken 22:31
Spotify fungerer for meg igjen etter update til 2022.16

Ja, jeg håpe det funker bedre når 2022.16 når min bil.

glx-rider

Litt OT - men lurer på om jeg skal teste Tidal snart selv. Kvaliteten på spotify smerter iblant, men enkelhet slår kvalitet 9/10 ganger når man skal kjøre bil så...

Noen tips til en som benytter spotify veldig mye iforhold til å forsøke tidal slik at jeg kommer fort igang og får en bra opplevelse?

Motorwatt

Tidals GUI i bilen ligner litt på Spotify. Du kan konvertere spillelister fra Spotify til Tidal veldig enkelt, og bruker bare sekunder på jobben selv på de største spillelistene. Obs! Har opplevd et par ganger at den ikke finner den samme låten i Tidals bibliotek. Og som Lucifer sier, så kan du teste i 3 måneder hvis du er med i en kundeklubb. Tidal kan du sette på pause, eller si opp når du vil. Du kan også ha begge tilgjengelige i bilen for sammenlikningens skyld. Så det er ingen "Point Of No Return" 😀

Kanskje også tilføye at Tidal har egen app for PC/Mac, og konverteringen gjøres greiest på disse. Når spillelistene er overført til bilen, jobber den i bakgrunnen med å konvertere til en høyere bitrate, men dette er helt sømløst.
Tesla S75D - 09/2018

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA