Hovedmeny

Lastefeil på spotify

Startet av RogerAh, onsdag 06. juli 2022, klokken 15:24

« forrige - neste »

Ludde

Samme problem her. Sangen stopper plutselig med lastefeil. Trykker du play på venstre ratthjul så fortsetter den fra samme punkt med engang. Har hatt denne bugen av og på i noen måneder nå. Lurer på om det var bedre på forrige SW. Er på .16.3 nå.

Lucifer-

Eller benytte Soundiiz for synkronisering. Kan synke en spilleliste regelmessig gratis, eller betale 34,- for full synk av alle valgte spillelister. De kan også synes manuelt.

Fungerer ypperlig for meg. Jeg savner noen av top charts listene i Tidal, og har satt opp synk der. Så lastes de ned i bilen og alt er fint og flott :)

Tidal og Spotify er helt eller iallefall tilnærmet like i bilen. Til daglig bruker jeg Spotify på PC/mobil/andre enheter.

filtvet

Min spotify fungerer vel ca 50% av gangene jeg prøver å spille av. Nå har også live-kamera sluttet å fungere - tesla sw.....

model3pw

Sitat fra: Ludde på mandag 11. juli 2022, klokken 17:17
Samme problem her. Sangen stopper plutselig med lastefeil. Trykker du play på venstre ratthjul så fortsetter den fra samme punkt med engang. Har hatt denne bugen av og på i noen måneder nå. Lurer på om det var bedre på forrige SW. Er på .16.3 nå.

Ikke skjedd foreløpig på .20.5, fingers crossed.

andvib

Har hatt lastefeil i det siste opp tom. .20.7. Reset, inn/utlegging løste det ikke MEN skifte skjermspråk ser ut til å ha løst det. Man kan så skifte tilbake til språket man hadde.
2019 Model S Long Range
2019 Model 3 Long Range

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA