Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model Y Long Range - bestilling og levering 3. kvartal 2022

Startet av marsetbor, mandag 04. juli 2022, klokken 08:33

« forrige - neste »

Rearden86

Levering 1. september i Drammen, gleder meg villt! Blå, 20', LR, svart interiør. Bestilt i mars 20, så har ventet en stund. Kunne tatt den ut langt tidligere, men har vært usikker, og tatt den ut nå så jeg får det på plass før nyttår og moms, og til en langt lavere pris enn dersom man bestiller i dag.

Krissulf

Fortalte forrige uke at jeg til stor frustrasjon fikk endret edd fra 6-30sep til jan-mars 2023.
Over helgen falt edd tilbake til 14sep-30sep.
Dette er en følelsesmessig berg og dal bane.

bestilt slutten av april, LR, sort/sort 19".
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

PolarCow

Jeg drømte i natt at Tesla-appen plutselig viste April - Mai 2023.  :o

Det sier litt om hvor mye man tenker på leveranse om dagen - og at man ikke bør henge med på berg- og dalbanen av noen EDD'er...  :P
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Model Y LR 2023 Svart/Svart 20"
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ViktorS

Sitat fra: Krissulf på onsdag 31. august 2022, klokken 08:25
Fortalte forrige uke at jeg til stor frustrasjon fikk endret edd fra 6-30sep til jan-mars 2023.
Over helgen falt edd tilbake til 14sep-30sep.
Dette er en følelsesmessig berg og dal bane.

bestilt slutten av april, LR, sort/sort 19".

Nice! Tror nok ikke jeg er like heldig med min hvit/svart/20" bestilt starten av april...
Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

ihavequestions

Har noen inntrykk av at mange ikke ønsker bilen når alt kommer til alt, at den da går til neste på listen?

Har virkelig behov for bilen og har gitt beskjed til Tesla om at jeg ønsker tilbud på både LR og P i alle farger dersom noen skulle takke nei. Bestilte bil tidlig mai, så håper jeg ikke er alt for langt ned på listen.
Tesla MYP 22, sort/sort

ViktorS

Har også gitt beskjed til Tesla Tromsø om at jeg er villig til å endre konfig hvis de får avbestilling. Dog frykter jeg at de ikke får sååå mange biler, og det ikke blir så mang avbestillinger. Menmen.. :)
Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

Contango

Antall avbestillinger er omtrent null når man kan ta ut bilen og selge den på Finn med fortjeneste. Tror ikke jeg ville planlagt livet mitt mot avbestilte biler nå, nei.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en '24 Enyaq.

Stick

Skjer ting nå! Fikk nettopp SMS fra Tesla med utlevering i Drammen 15. sept.  :+1:
2022 Model Y LR Grå/Sort 20"

ihavequestions

Sitat fra: Stick på onsdag 31. august 2022, klokken 14:32
Skjer ting nå! Fikk nettopp SMS fra Tesla med utlevering i Drammen 15. sept.  :+1:

Venter i spenning! Når bestilte du?
Tesla MYP 22, sort/sort

Krissulf

Ble du tildelt VIN nummer ved tidligere anledning?
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

Stick

Stick

Sitat fra: Krissulf på onsdag 31. august 2022, klokken 14:51

Ble du tildelt VIN nummer ved tidligere anledning?

2 dager siden

ihavequestions

Sitat fra: Stick på onsdag 31. august 2022, klokken 14:55
Sitat fra: ihavequestions på onsdag 31. august 2022, klokken 14:44

Venter i spenning! Når bestilte du?

16.06.22 grå/sort/20''

Latterlig at jeg bestilte over 1 mnd før i svart, og ikke i grå som jeg egentlig ville ha, for å få den tidligere... Livets flaks!
Tesla MYP 22, sort/sort

Lucifer-

Om det er noen trøst har jeg en grå/sort/19" i bestilling fra 1. juni som har EDD 5.nov-20.des.

amt

Hvit/sort/20" bestilling fra 14. mars, EDD 1. nov - 15. januar 😎

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA