Hovedmeny

0-100

Startet av Vurderer en elbil, søndag 22. mai 2022, klokken 09:44

« forrige - neste »

Vurderer en elbil

Sitat fra: JorEl på mandag 23. mai 2022, klokken 14:38
Synes at det virker som du er flink til å finne relevant informasjon :) Dette med 0-100 behersker du veldig bra, til ikke å bry deg.
Om du vurderer elbil, så vil jeg anbefale variablene pris, rekkevidde, lademuligheter, leveransetid :+1:
Takk  :) Jeg synes det er viktig å kunne noe om emnet... Prøver stadig å lære...

Ja, jeg synes foreløpig at utseende, komfort og service er de mest relevante kriteriene foreløpig  :+1:
Fossilbil

JorEl

Nå er det jo kommet en del elbiler/Teslaer på Norske veier. Så, utseende, skulle være en grei "risikovurdering". Service får du kun prøvd etter elbilkjøpet. Da står du igjen med, komfort. En Tesla gir deg i hvert fall god kjørefølelse :) Jeg vil si komfort er elbilens paradegren, frisk, lydløs, mindre gift og godt humør :)
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

Vurderer en elbil

Jeg opplever å få service av folk i de forskjellige bilbutikkene. Forskjellig service, riktignok.

I tillegg så leser jeg jo en del om saker i ettertid om hvordan folk opplever service hos de forskjellige. Slik som f.eks. her: https://elbilforum.no/index.php?topic=53230.0
Fossilbil

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA