Hovedmeny

ny bil rett på verksted

Startet av tom2022, mandag 11. april 2022, klokken 15:41

« forrige - neste »

tom2022

Hei,

fikk utlevert min MY for 4 uker siden, alt så greit ut ved utlevering.
i løpet av første dag kom det frem feilmelding på klimanlegg, ringte da Tesla support og prøvde restart osv men hjalp ikke.

Leverte deretter bilen på verksted og der har den nå stått mens de venter på deler, har fått en gammel M3 som lånebil. Delene de venter på er ikke tilgjengelige fra hovedlageret og er nok snakk om mange ukers leveringstid.

Noen som har erfaring med noe kompensasjon, plaster på såret e.l. for en slik sak? Er ikke helt fornøyd med å dekke billån osv for en bil som ikke burde vært utlevert. Har sendt mail til tesla europa support, men ingen svar der og SC har ikke noe myndighet for å gi kompensasjon.

Setter pris på tips/erfaringer som kan være til hjelp.

k1

Har opplevd å ha levert bil på service senter for utbedring, og hatt bilen stående der i 1,5 mnd ja i påvente av del. Men fikk da lik bil som lånebil.
Litt irriterende ja, men jeg ser heller på det som gratis slitasje og bruk på en annen bil enn min  ;)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA