Hovedmeny

Utstyr på GTX

Startet av Krokstein, torsdag 24. mars 2022, klokken 16:24

« forrige - neste »

Kjell Salvigsen

Sitat fra: hELgenen på lørdag 26. mars 2022, klokken 08:05
Sitat fra: Trond.m på lørdag 26. mars 2022, klokken 07:46
Er det @Løytnanten som er tilbake som trojansk hest ?
Det er noe med kommunikasjonsformen som er påfallende lik.
Nytt registrert medlem 26.2, men allerede tilbake i kjent stil ?

Synes også dette var en påfallende lik måte å utrykke seg på.
Forstår ikke helt logikken OM det skulle være tilfelle - det er litt Putin takter over det i så fall.

Ja, Løytnanten er tilbake i storform! Han prøver å gjemme seg bak et nytt kallenavn, men kjører fremdeles model 3 og venter fremdeles på Nissan Aryaya. Fyrer fremdeles løs i samme stil : "På dette forumet er vi som kan ha kritiske bemerkninger til det VW leverer å betrakte som en pariakaste. Alle VW/Møller-ortodokse bør merke seg at ryggsleiking/oppetterryggenpissing ikke fører til noe som helst når det gjelder en helt nødvendig videreutvikling av det per dato noe tilbakestående produktet vi kjører eller har i bestilling" (tirsdag denne uka i en annen tråd her)
2 e-golf 2016, begge solgt
Audi e-tron 55 solgt
Vw id4 first max mars 21 solgt
Kia E-Niro 64 kWh 2020-21 mod. solgt
Nissan Leaf 2018 mod. FAMILIEBIL NR. 1-spareprosjekt 24/25
Porsche Panamera 4 e-hybrid 2017/18 mod. solgt
BMW M2 2017 mod. Solgt
På elbil jakt i løpet av 2024/25

Dieselgubben

Gammelt nytt. El-inor skrev i begynnelsen av mars" VW går så til de grader i bleier i forhold til sine voksne konkurrenter."

Ganske fornøyd med tilsvaret jeg kom med:

"El-inor, Mener du VW går i bleier i forhold til f.eks Nissan? Mener du at VW, slik som Løytnanten som måtte finne seg en annen hobby enn å skape drama på forum, også burde finne seg noe annet å gjøre enn å produsere biler? Mener du at VW bør få en ny sjanse og kan gjenoppstå med et annet merkenavn? Og tror du det vil hjelpe, eller vil VW bare fortsette å produsere møkk i et annet navn da det er i dennes natur å produsere møkk?"

El-inor

Sitat fra: Dieselgubben på lørdag 26. mars 2022, klokken 11:32
Gammelt nytt. El-inor skrev i begynnelsen av mars" VW går så til de grader i bleier i forhold til sine voksne konkurrenter."

"El-inor, Mener du VW går i bleier i forhold til f.eks Nissan? Mener du at VW, slik som Løytnanten som måtte finne seg en annen hobby enn å skape drama på forum, også burde finne seg noe annet å gjøre enn å produsere biler? Mener du at VW bør få en ny sjanse og kan gjenoppstå med et annet merkenavn? Og tror du det vil hjelpe, eller vil VW bare fortsette å produsere møkk i et annet navn da det er i dennes natur å produsere møkk?"

Enig med deg Dieselgubben - dette glitrende tilsvaret ditt kvalifiserer til en soleklar Oscar!
- BMW 2-serie Active Tourer, hybrid - solgt
- Tesla Model 3, mars 2019 - solgt
- Tesla Model 3, juni 2019 - solgt
- VW ID.4 GTX, juni 2022 - solgt
- Nissan Ariya e-4FORCE Evolve - levert 10.03.23

Dieselgubben

Sitat fra: El-inor på lørdag 26. mars 2022, klokken 11:39

Enig med deg Dieselgubben - dette glitrende tilsvaret ditt kvalifiserer til en soleklar Oscar!

Det samme gjelder svaret du kom med til posten, det var praktfullt! Du er sikkert en artig fyr som finner god humor i å herje litt her. Men kan du svare meg på en ting? Er du tilknyttet Nissan på noe sett?

El-inor

Sitat fra: Dieselgubben på lørdag 26. mars 2022, klokken 11:46

Det samme gjelder svaret du kom med til posten, det var praktfullt! Du er sikkert en artig fyr som finner god humor i å herje litt her. Men kan du svare meg på en ting? Er du tilknyttet Nissan på noe sett?

Så absolutt - jeg har kontrakt med dem om kjøp av ny bil.

Dieselgubben

Sitat fra: El-inor på lørdag 26. mars 2022, klokken 11:59
Sitat fra: Dieselgubben på lørdag 26. mars 2022, klokken 11:46

Så absolutt - jeg har kontrakt med dem om kjøp av ny bil.

Ja, det visste jeg jo. Håper du blir fornøyd.

El-inor

Sitat fra: Kjell Salvigsen på lørdag 26. mars 2022, klokken 10:41

Forstår ikke helt logikken OM det skulle være tilfelle - det er litt Putin takter over det i så fall.

Ja, Løytnanten er tilbake i storform! Han prøver å gjemme seg bak et nytt kallenavn, men kjører fremdeles model 3 og venter fremdeles på Nissan Aryaya. Fyrer fremdeles løs i samme stil : "På dette forumet er vi som kan ha kritiske bemerkninger til det VW leverer å betrakte som en pariakaste. Alle VW/Møller-ortodokse bør merke seg at ryggsleiking/oppetterryggenpissing ikke fører til noe som helst når det gjelder en helt nødvendig videreutvikling av det per dato noe tilbakestående produktet vi kjører eller har i bestilling" (tirsdag denne uka i en annen tråd her)

Registrerer at det brukes mot meg av Møller-ortodokse Kjell Salvigsen, at jeg har erfaring fra andre merker enn VAG. Men er det egentlig en kvalifikasjon på dette forumet å aldri ha satt sin bak i en bil som ikke er produsert av VAG?

ELvin2022

Er jo ikke noe tvil om at dette er Løyntnanten nei... hvorfor takke for seg meg ett brukernavn, og deretter lage ny bruker og gå under et annet brukernavn?

Kjell Salvigsen

Sitat fra: Kjell Salvigsen på søndag 27. mars 2022, klokken 10:02
Sitat fra: Kjell Salvigsen på søndag 27. mars 2022, klokken 09:45
Sitat fra: El-inor på lørdag 26. mars 2022, klokken 22:43
Sitat fra: Kjell Salvigsen på lørdag 26. mars 2022, klokken 10:41

Registrerer at det brukes mot meg av Møller-ortodokse Kjell Salvigsen, at jeg har erfaring fra andre merker enn VAG. Men er det egentlig en kvalifikasjon på dette forumet å aldri ha satt sin bak i en bil som ikke er produsert av VAG?

Jeg bruker ikke mot deg at du eier/har erfaring fra andre merker, Jeg skriver at du i begge profilene skriver at du har Model 3 og du har Nissan Ariaya i bestilling (for å understreke at du opererer under flere profiler) Har aldri hørt om et slikt krav som du her antyder skal finnes. Møller ortodokse Kjell Salvigsen eier for tiden 3 biler ; en id4, en BMW 3 serie diesel og en Mercedes AMG V8 bensin (alle 3 biler kjøpt det siste året). Har jobbet i Oslo kommune de siste 20 årene (aldri i bilbransje eller tilknyttede bransjer) og har ingen bindinger til Møller overhodet, verken gjennom venner, familie, naboer eller eierskap /aksjer osv. Er stort sett fornøyd med Møller/min forhandler, men har tatt mine kamper de få gangene det har vært behov de 6-7 årene jeg har eid VAG produkter.
Du stempler meg og andre som våger å si deg i mot, som ortodokse og rettroende, ryggsleikende og oppetterryggenpissende. Du blir på din side svært hårsår/fornærmet og truer med å melde deg ut av forumet og rapporterer til moderator når noen setter deg i bås/setter stempler på deg... Jeg er helt åpen på at jeg har hatt noen småfeil på min id4 og jeg har tidligere kritisert Møller /VAG for å slippe id3 for tidlig, noe som skapte mye ulemper for de første id eierne. Da jeg eide Audi e tron tok jeg og noen andre eiere som drev Norges største e-tron forum initiativ til å føre kamp mot Møller og VAG grunnet deres ladeavtale og vilkårene der. Sjekk gjerne ut Audi e-tron owners Norway på Facebook. Saken ble løftet til topps i VAG og hos norske forbruker myndigheter. Jeg er nysgjerrig på det, hva driver deg egentlig? Og hva jobber du med i det daglige, alderen din og er eneste binding overhodet til Nissan en kjøpskontrakt? (jeg mistenkte deg ikke for å være Nissan selger opprinnelig, men den helt unike fremgangsmåten din her kan jo få en del av oss til å lure hva som driver deg) Håper uansett at du blir fornøyd med Nissan, helt sikkert en god bil det!
Audi e-tron 55 solgt
BMW M2 2017 mod. Solgt

El-inor

(jeg mistenkte deg ikke for å være Nissan selger opprinnelig, men den helt unike fremgangsmåten din her kan jo få en del av oss til å lure hva som driver deg) Håper uansett at du blir fornøyd med Nissan, helt sikkert en god bil det!
[/quote]

Fornøyelig du Salvigsen - man må antas å være Nissan-selger for å velge Ariya fremfor ID.4 :-)

MinID

Sitat fra: El-inor på mandag 28. mars 2022, klokken 09:33
(jeg mistenkte deg ikke for å være Nissan selger opprinnelig, men den helt unike fremgangsmåten din her kan jo få en del av oss til å lure hva som driver deg) Håper uansett at du blir fornøyd med Nissan, helt sikkert en god bil det!

Fornøyelig du Salvigsen - man må antas å være Nissan-selger for å velge Ariya fremfor ID.4 :-)
[/quote]

Men motivasjonen din for å rakke ned på ID4 har du ikke redgjort for..
ID4 GTX 4 motion, 2024, sw 4.0,

Solgt: ID4 GTX 2022, Ioniq5, Id4 first, Hyundai kona, Kia Soul

Kjell Salvigsen

Sitat fra: El-inor på mandag 28. mars 2022, klokken 09:33

[/quote]

Jeg har forståelse for at du roter/glemmer her og tilsynelatende ikke evner å holde styr på alt når du opererer med flere kallenavn/profiler her inne. Men jeg skal hjelpe deg å huske: Da du opererte som Løytnanten her inne, var det et annet medlem her inne som skrev at du var Nissan selger. Du ble da svært opprørt/fornærmet og rapporterte dette til admin her og truet med å melde deg ut fra forumet. Du ville ikke ha på deg at noen stemplet deg på noen måte her inne (mens du selv ikke går av veien for å smelle i vei med alle slags usaklige karakteristikker mot andre medlemmer her som sier deg i mot) Så det var ikke jeg som dro frem det kortet, men man kan som sagt lure når du opererer som et troll her inne på mange områder. I tillegg er du livredd for å komme frem i lyset, i likhet med troll generelt (Du hopper meget elegant over alle relevante spørsmål som stilles deg, det skal du ha)

Her er det du skrev 24. februar, Løytnanten, kort tid før du gikk inn i rollen som elinor:
"Du forstår nok ikke konsekvensen av det du skriver her HeIEI. Men det er faktisk slik at med denne usanne beskyldningen heftende ved meg, så har ikke jeg noe annet valg enn å forlate forumet. Alt jeg heretter ville skrevet vil da bli tolket som, eller med mistanke om, at det du har slengt utav deg her HeIEI, er fakta.

Jeg har varslet moderator, men hen ser ikke ut til å reagere.

Jeg trer da av og sletter min profil. Det var interessant så lenge det varte, så takk for meg." Der viser du faktisk at du er opptatt av å tenke gjennom det man skriver her inne, håper du selv også tar innover deg disse viktige verdiene før du selv fyrer løs ganske så hensynsløst på  meningsmotstandere - trygt gjemt bak uidentifiserbare profiler
Audi e-tron 55 solgt
BMW M2 2017 mod. Solgt

El-inor

Livet er for kort til å lese alt du skriver Salvigsen, men jeg registrerer at du fortsetter med dette Nissan-selger gnålet. Deg om det, men sikkert kjedelig for de øvrige forumdeltakerne.

Kjell Salvigsen

Sitat fra: El-inor på mandag 28. mars 2022, klokken 13:35
Livet er for kort til å lese alt du skriver Salvigsen, men jeg registrerer at du fortsetter med dette Nissan-selger gnålet. Deg om det, men sikkert kjedelig for de øvrige forumdeltakerne.

Jeg mistenker egentlig at du generelt dessverre leser svært lite, ikke bare av det jeg og andre meningsmotstandere skriver..... Anbefaler deg å lese mer grundig, ikke bare skumlese her og der -søk flere kilder for å få mer innsikt!
Audi e-tron 55 solgt
BMW M2 2017 mod. Solgt

MinID

Sitat fra: Kjell Salvigsen på mandag 28. mars 2022, klokken 14:48
Sitat fra: El-inor på mandag 28. mars 2022, klokken 13:35

Jeg mistenker egentlig at du generelt dessverre leser svært lite.....Men det er jo nesten rørende å se at du mener livet ditt er for kort til å lese det dine meningsmotstandere skriver, når du bruker så mye tid på noe så lite konstruktivt som å trolle. Men tror du egentlig er en myk mann bak den tøffe trollemaska du gjemmer deg desperat bak, du viser jo sårbarhet og gode verdier en gang i mellom alt det andre. Du er god til å trolle, det skal du ha - både jeg og andre biter jo på! Du bør av og til ta deg tid til å lese ting, da lærer man ofte noe og av og til får man en vekker (dersom man ha litt selvinnsikt). Les følgende artikkel om trolling og tenk litt over hva du driver på med her inne: https://no.wikipedia.org/wiki/Trolling_(Internett)

Og jeg vil generelt anbefale deg å faktisk ta deg tid til å lese ting litt grundigere, ikke bare skumlese slik du tydeligvis gjør både her og der enten det er NAF tester, kommentarer her eller artikler ellers om id4. Men ellers enig med deg i at diskusjonen vår ikke er nyttig for noen her inne, såpass selvinnsikt har jeg. Håper du også innser det :-) Foreslår at vi heller møtes over en kopp kaffe fremfor å fortsette med dette. Anbefaler deg å møte folk du er uenig med i den virkelige verden, ikke bare sitte å trolle gjemt bak et tastatur og et kallenavn. Det er sunt å møte folk man er uenige med, det bidrar som regel alltid til litt mer forståelse! Du har navnet mitt, ta gjerne kontakt en gang du har tid! Tror både du og jeg er triveligere og mer konstruktive i real life enn det vi viser her. Anbefaler deg også å møte opp på et id4 treff en gang, det vil antakelig også gi deg mer forståelse/kunnskap om både id4 og eierne, enn det å bare fortsette med å sitte å trolle her i det uendelige under ulike profiler.

Jeg melder meg som ordstyrer på kafèn ;)
ID4 GTX 4 motion, 2024, sw 4.0,

Solgt: ID4 GTX 2022, Ioniq5, Id4 first, Hyundai kona, Kia Soul

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA