Hovedmeny

Tesla aksjer

Startet av kjølholdt, lørdag 01. september 2012, klokken 00:36

« forrige - neste »

Espen Hugaas Andersen

#5430
Sitat fra: Huskestue på torsdag 04. oktober 2018, klokken 19:43
Jepp Espen, sikkert derfor ned 5% i dag....
Investorer hater usikkerhet. Uansett om det trolig er en positiv utvikling.

Og det er tydelig at shortene håper og tror at det er negativt.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Espen Hugaas Andersen

I tillegg er markedet ned i dag.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Huskestue

Du er nå deg selv Espen! En ekte optimist på vegne av TSLA det skal du ha. Det jeg ikke likte på dine vegne er at du har fått fått en margin call på 260. Nå må du passe på så du ikke brenner deg Espen!

Espen Hugaas Andersen

Men det kan se ut som det er vanlig å be om dette, og forliket blir nok godkjent. Fra ordren: "It is this Court's regular practice to have the paiiies submit a joint letter explaining why the Court should approve a proposed consent judgment."

I andre nyheter:

https://www.tesla.com/no_NO/blog/q3-2018-vehicle-safety-report?redirect=no
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Øyvind.h

VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Counterpointer



Tror ikke Twitter kontrollen er satt i system enda [emoji23]

hELgenen

Herregud..er mannen dopet?
Dette er vel mer en privat vits?

Huskestue

Min spådom Musk er ferdig i TSLA...

mthoring

Nå må han f....meg rulle inn!
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Tuxedo

#5439
You can't make this stuff up! [emoji23]

Huskestue

Når selv über bulls på tmc har mistet trua da er det en sterk indikasjon på at enden er nær.

JorEl

#5441
 :+1:... :-\
Musk gir oss billige Tesla-aksjer.. :o
Men vil jo ikke de skal bli billigere uke etter uke ???
Musk for President :D
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

Tellus

Kan da umulig være Elon som skrev det der. Noen må ha hacket kontoen hans.

geear

Off..

Et eller annet har gått til hodet på ham. Forstår han er frustrert, men han er ikke uovervinnelig, og jeg tror ikke fanskaren står ved hans side gjennom alt dette er. Tror heller ikke det er positivt for Musk at dommeren har blandet seg inn - det er neppe for hans side av saken.

Hele porteføljen min er blodrød i dag, så det var perfekt å toppe driten med enda en tvitring. Fortsatt ikke noe tap i TSLA, men djises...

gigafactory

#5444

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA