Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Sv: Marché Rygge - nå i drift igjen!

Startet av kjølholdt, fredag 21. september 2012, klokken 21:25

« forrige - neste »

Undertegnede

#1816
Tømte sparegrisen i dag. Pengene er på vei til nordnet kontoen as we speak :)

Ikke sikkert dette en bunnen, men historien har ikke endret seg. Tesla ekspanderer i et forrykende tempo. Mye spennende i vente!

Kjøper i morra forhåpentligvis under 200$.

Mener aksjen er underpriset. Om 3 år mener jeg det er stor sannsynlighet at TSLA er i 6-800$ om de fortsetter som de har gjort til nå.

satheesh.net

Jeg føler at noe er på gang nå altså. Elon snakker nesten alltid "ned" kursen (ref. bilmessen i Detroit nå) like før en større lansering. Kanskje de hamstrer opp aksjer de også?  :P

Real EoN

Pga kronekursen er faktisk aksjen ikke så billig som den virker, så glad jeg satt med aksjer :) Når vi 300 før Model X kommer til Norge i år skal tro ?
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

petersv

Sitat fra: petersv på onsdag 14. januar 2015, klokken 13:18
Sitat fra: Sjøhyene på onsdag 14. januar 2015, klokken 09:11
Tror det kan bli gode kjøpsmuligheter i løpet av 2015. Har veldig lyst til å eie denne aksjen, men prøver å holde følelsene og pengene mine separert.  ;) Syns den har vært alt for hypet og dyr det siste året, men kanskje ting kan normalisere seg litt nå.

Er 100$ mulig tror dere i løpet 2015? Tiden vil vise men jeg tror det er en reell mulighet, hvis oljeprisen fortsetter å synke samtidig som dollaren holder seg sterk.

Alt kan skje, men jeg tror ikke det er noe vi ser. Med TMX-lansering etc. så spretter den nok opp over 200 igjen.

Sim salabim.

satheesh.net


KrW

Dollarkursen har falt til 7,55 nå. Var vel nylig rundt 7,85. Men bra at TSLA har skutt litt fart de siste dagene  :) Håper den stiger raskere enn dollaren synker.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

timingbeltkiller

Sitat fra: Tuxedo på fredag 02. januar 2015, klokken 22:07
De var gift i fire år en gang før det.  Dette er andre ekteskap med samme dama.
Svingdør ekteskap siste mote blant de tera rike?
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

MR Tesla

På med sikkerhetsselene- tror på TSLA rally iår - gitt at q4 rapporten blir rimelig ok så skal vi nå 290 før sommeren  ;D

satheesh.net

Sitat fra: MR Tesla på torsdag 05. februar 2015, klokken 17:38
På med sikkerhetsselene- tror på TSLA rally iår - gitt at q4 rapporten blir rimelig ok så skal vi nå 290 før sommeren  ;D

Muligens enig med deg. Det virker som det er litt stille før stormen. :-X Dessuten vil vi nok se et kraftig hopp den ene eller andre veien når TMX blir lansert. ;)

Havebigfun

det kommer et kraftig hopp til etter Q4- fasten seatbelts, dvs fallskjermen :o

Torpedo Ted

#1826
Sitat fra: MR Tesla på torsdag 05. februar 2015, klokken 17:38
gitt at q4 rapporten blir rimelig ok så skal vi nå 290 før sommeren  ;D
På kort sikt: Er stygt redd det blir et solid fall med mindre rapporten kommer med veldig gode nyheter (noe det er ingenting som tyder på?).

Er også stygt redd for kraftig (midlertidig) fall når Model X blir presentert, med mindre den har noen veldig overaskende nyheter.

TSLA eiere har SYKT høye forventninger.

Tuxedo

Ja, denne aksjen er så volatil at man bør holde seg unna, med mindre man vil gjøre et veddemål på  5 - 10 års sikt.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

MR Tesla

Sitat fra: Havebigfun på torsdag 05. februar 2015, klokken 20:12
det kommer et kraftig hopp til etter Q4- fasten seatbelts, dvs fallskjermen :o

Man har da sikkerhetsskjerm ;D bare å bli med på neste flight oppover dersom
det faller etter q4 rapporten

Cobos

La oss si det slik hvis den faller under kjøpsprisen min for hovedparten av aksjene mine, ca. 23$ så vil jeg nok sterkt vurdere å selge. Ellers sitter jeg stille i båten og venter. Sist gang jeg skulle være "lur" og trade inn og ut, satt jeg igjen med 3000NOK i fortjenste og 70 færre aksjer.... Skikkelig god deal altså... :(

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA