Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Sv: Marché Rygge - nå i drift igjen!

Startet av kjølholdt, fredag 21. september 2012, klokken 21:25

« forrige - neste »

Cobos

Sitat fra: nix på onsdag 04. oktober 2017, klokken 18:00
Har kastet meg inn i TSLA for noen dager siden :)

Venter på en liten oppgang i resten av porteføljen, så blir den dumpet ut til fordel for TSLA.
Jmf posten over din, merk at det er ekstremt stor short-interesse for TSLA som gjør at dette er en aksje for de med flytende nitrogen i årene. Den hopper vilt både opp og ned. Går du tungt inn med "options" kan du tjene godt på dette, men man kan også gå på massive smell.

Selv er jeg en buy-and-hold investor med en 5-10års horisont og da tror jeg det er godt med fortjeneste før 2021. Men det er helt klart en høy-risiko aksje :)

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

Wenche

Sitat fra: Cobos på onsdag 04. oktober 2017, klokken 22:49
Sitat fra: nix på onsdag 04. oktober 2017, klokken 18:00
Har kastet meg inn i TSLA for noen dager siden :)

Venter på en liten oppgang i resten av porteføljen, så blir den dumpet ut til fordel for TSLA.
Jmf posten over din, merk at det er ekstremt stor short-interesse for TSLA som gjør at dette er en aksje for de med flytende nitrogen i årene. Den hopper vilt både opp og ned. Går du tungt inn med "options" kan du tjene godt på dette, men man kan også gå på massive smell.

Selv er jeg en buy-and-hold investor med en 5-10års horisont og da tror jeg det er godt med fortjeneste før 2021. Men det er helt klart en høy-risiko aksje :)

Cobos
Jeg tror at kursen vil stige til 3x i løpet av få år, kanskje bare 3 år.
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA