Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Sv: Marché Rygge - nå i drift igjen!

Startet av kjølholdt, fredag 21. september 2012, klokken 21:25

« forrige - neste »

M@Do

Er vel en stakker som har shortet aksjer som satt fyr på bilen sin.
Bilen var parkert, og sto ikke til lading, brannen startet ikke i batteri eller lader. Så det lukter vel svindel...

t0ffluss

Sitat fra: MR Tesla på tirsdag 11. februar 2014, klokken 16:06
Gikk ut med alle aksjer på 201- håper det brenner en Tesla til snart så man kan komme seg inn før kvartalsrapporten ;D

Synsk eller kjøpt og betalt av Mr Tesla? :>

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10122213

P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

christian1986

Slår ikke ut på kursen, heldigvis :P

Inv

Muffinman

Det vurderer jeg også. Men jeg tror ikke det vil skje ;)

Inv

Sitat fra: Muffinman på søndag 16. februar 2014, klokken 20:34
Det vurderer jeg også. Men jeg tror ikke det vil skje ;)

Nei, tror heller ikke at du kommer til å kjøpe ;)

Amoss

Sitat fra: Inv på søndag 16. februar 2014, klokken 20:28
Dette er litt interessant. Apple vurderer å kjøpe Tesla

http://www.macrumors.com/2014/02/16/apple-tesla-purchase-audio-heart/

Vurderte. Kanskje. :p

Merk at møtet tydeligvis var på vårparten, før aksjekursen "eksploderte". Tviler på at de fortsatt var like interessert lengre i f.eks. juni...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Teslafrank

Kjøpe aksjer i  dag, er det ikke resultater i morgen?

Eller er "de fali de" som han Ludvig sier...:)

Havebigfun

Spørs hva disse apple-ryktene betyr for kursen idag- kan hende du må strekke deg for å få kjøpe noe.

MR Tesla

Utrolig artig å gå ut og inn av denne aksjen- dette er som å rappe smågodt fra barn dersom man har nerver til å sitte med den dersom den skulle falle.

Havebigfun

Tsla endte dagen opp 2,76%.
Scty hoppet samtidig opp 8%- kanskje det er mer å hente i andre selskaper relatert til Elon enn Tsla- jeg vil tro det er flere med høydeskrekk i Tsla nå.

janmb

P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Havebigfun

Ipadjove

På Netfonds ser jeg bare de 11 siste endringene. Er det mulig å se f.eks alle endringene gjennom en hel dag?
Jeg vurderte aksjer for et halvt år siden, men da virket de kunstig høye. Og jeg angrer litt :P
Vurderer å prøve nå :p Moro å lese de første sidene i denne tråden nå :D

*Aksjejomfru*

OleJA

TSLA går rett til værs 'After Hour', Q4 resultatene blir tydeligvis godt mottatt.:)
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA