Ladestatistikk i appen - Versjon 4.6.1

Startet av Handyman, lørdag 29. januar 2022, klokken 07:49

« forrige - neste »

Radial

Hmm, 4.5.1 er ikke tilgjengelig for Android enda🤔
Jeje, kommer vel snart 😜
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

elhansen

Jeg får ikke dette opp i iPhone  heller enda jeg har 4.5.1

geear

Hva er hele versjonsnummeret ditt, da? Har 4.5.1-864, og det fungerer som det skal her. Har valget "Ladestatistikk" på hovedmenyen. Men skal sies at jeg måtte inn i app store og inn på Tesla-appen der, og manuelt trykke oppgrader. Hadde ikke fått den inn automatisk. Tror det er litt delay på autooppdateringer av apper.

k1

Har også 4.5.1-864 på iphone, men ingen ladestatestikk. Eneste er under menyen konto/lading at jeg finner historikk fra SuC ladinger. Ellers ikke noe statistikk nei.

jkirkebo

Sitat fra: k1 på søndag 30. januar 2022, klokken 21:04
Har også 4.5.1-864 på iphone, men ingen ladestatestikk. Eneste er under menyen konto/lading at jeg finner historikk fra SuC ladinger. Ellers ikke noe statistikk nei.

Har du v11 i bilen da? Ellers fungerer det tydeligvis ikke.
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

k1

Sitat fra: jkirkebo på søndag 30. januar 2022, klokken 21:09
Sitat fra: k1 på søndag 30. januar 2022, klokken 21:04

Har du v11 i bilen da? Ellers fungerer det tydeligvis ikke.

Ah, nei.

elhansen

Versjon 2022.4 på bilen og appen er 451 864 men får ikke opp ladestatestikk.  Noen som har forslag?

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

3mt

Sitat fra: elhansen på søndag 30. januar 2022, klokken 21:36
Versjon 2022.4 på bilen og appen er 451 864 men får ikke opp ladestatestikk.  Noen som har forslag?

Har du ladet bilen etter du installerte nyeste app og 2022.4?
2021 M3 LR

elhansen

Sitat fra: 3mt på mandag 31. januar 2022, klokken 23:09
Sitat fra: elhansen på søndag 30. januar 2022, klokken 21:36

Har du ladet bilen etter du installerte nyeste app og 2022.4?
Ja bilen er ladet etter oppdatering.... og jeg har scrollet opp og ned men like herlig borte....
Ikke noe jeg dauer av, men liker å ha alt slikt teknisk....

Motorwatt

Har du prøvd å slette appen, og installere på nytt?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

elhansen

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 01. februar 2022, klokken 15:17

Nei, men ser at det kanskje blir det ja.

Handyman

Sitat fra: elhansen på tirsdag 01. februar 2022, klokken 15:51
Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 01. februar 2022, klokken 15:17

Nei, men ser at det kanskje blir det ja.
Logge ut og inn løser av og til problemer med at ting mangler i appen. 
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

elhansen

Har prøvd både  logge ut og logge inn, samt slette appen og laste den igjen. Men ingen ladehistorikk... snodige. Måtte jo da selvfølgelig ordne med nøkkel kort mm igjen i bilen,  men da ble det en repetisjon.  8)

Baldrian

Man kan se sitt eget strømforbruk for hver time i "Elhub.no".  Gå til "Mine sider" og log in med Bank-ID. Velg måned, og da fremkommer en remse på 720 tall (30x24) hvor hvert tall er ditt forbruk i KW for hver time i angjeldende måned.  Hvis du så multipliserer (bruk EXCEL) hver enkelt av disse timetallene med tilsvarende timepris fra Norpool, får du prisen du skal betale for hver time gjennom måneden.  Summen av disse 720 timeprisen gir deg det du skal betale for ditt strømforbruk denne måneden.  Hvis du har en strømleverandør som fakturerer ut fra time-spot, skal dette beløp stemme med den faktura du har fått.  Hvis ikke, bør du kontakte dem og be om å bli timefakturert.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA