Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Enda mer fra Holtsmark

Startet av corvy, onsdag 19. september 2012, klokken 13:25

« forrige - neste »

corvy

Hei, sliter litt med å få etablert ladepunkter i fellesgarasje for sameiet der jeg bor. Rent teknisk er det ikke et problem men det er litt mikk mhp deling av kostnadene som tilløper og det dreier seg om en fellesgarasje delt mellom to sameier. Tvilen beror mest på at jeg er første elbileier og beboerene er i snitt litt eldre .... akkurat nå er vi to med konkret interesse så tiden er nok moden. I alle fall er debatten i gang og da begynner jeg å fundere på incentivmuligheter ... lurte aller mest på om noen er kjent med støtteordninger for sameier/privatpersoner som etablerer denne type infrastruktur for sine beboere? Har søkt litt rundt men er ikke sikker på hvor jeg bør henvende meg. Bor forøvrig i Bærum kommune. :)

Tips og retning mottas med takk!
Tesla Model S85, 2013 (10.12.2013)
Nissan Leaf, hvit 2012 modell (09.06.2012)

"hel-elektrisk familie med slekt på vestlandet ... det går fint!"

masae

Sameier har i alle fall anledning til å søke støtte fra fylkeskommunen her: http://www.akershus.no/tema/miljo/transport/arkiv/?article_id=52594

Man kan få inntil 60% av kostnaden ved å etablere ladestasjonen, men maks 10.000 kroner.
BMW i3 94 Ah protonic blue levert 24.08.2016

corvy

Sitat fra: masae på tirsdag 28. august 2012, klokken 20:14
Sameier har i alle fall anledning til å søke støtte fra fylkeskommunen her: http://www.akershus.no/tema/miljo/transport/arkiv/?article_id=52594

Man kan få inntil 60% av kostnaden ved å etablere ladestasjonen, men maks 10.000 kroner.
ok takk. Skal saktens prøve :)
Tesla Model S85, 2013 (10.12.2013)
Nissan Leaf, hvit 2012 modell (09.06.2012)

"hel-elektrisk familie med slekt på vestlandet ... det går fint!"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA