Søksmål mot Tesla for SuC-struping på TMS 2013-2016 ledet av Tesla-eiere

Startet av magnussen01, fredag 10. desember 2021, klokken 08:52

« forrige - neste »

BMW850

Fra Tingretten - dommen er ikke klar ennå. Det er satt av tid til domskriving tom 7. juli. Vi får håpe👍🏻
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Mobileum

Uansett:

Tragisk for Teslas omdømme fordi:
-de ikke umiddelbart legger seg flate
-de ikke gadd å møte i Forliksrådet
-de tar saken til retten
-de bryr seg mere om økonomi enn negativ reklame og omtale.
-de nå må regne med massiv internasjonal negativ reklame og omtale

Tragisk for Kundene fordi:
-de må gå igjennom en langdryg rettergang for å forsvare sine opplagte rettigheter
-de må bruke masser av ubetalt tid.
-de må vente i over 2 år på en avgjørelse
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9

Ellemelle

Dette var kryptisk.
Dere har fått svar og det ser lovende ut, selv om dommen ikke er klar ennå. Altså er det ikke snakk om et forlik, men advokaten synes at dette gikk veldig bra og forventer et positivt utfall?

BMW850

OleJA

Sitat fra: BMW850 på lørdag 01. juli 2023, klokken 10:26Fra Tingretten - dommen er ikke klar ennå. Det er satt av tid til domskriving tom 7. juli. Vi får håpe👍🏻
Det har blitt 7. juli. Noen som har hørt om det er avsagt en dom, evt hvor en finner denne?

Mdah

2015 P85D - Sportsunderstell - CCS - MCU2

BMW850

Mobileum

Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9

Mdah

Sitat fra: BMW850 på fredag 07. juli 2023, klokken 21:26
Sitat fra: Mdah på fredag 07. juli 2023, klokken 18:33Det var enten innen 7.juli eller i august. Det er ferietid. :)

August? Hvor har du det fra?

Det ble opplyst om det i mailen som gikk ut, i alle fall den jeg fikk. Vil også tro at det forberedes et skriv/kommentar når dommen kommer uansett, så om den var klar i går ettermiddag vil jeg tenke det går noen dager til før hele gruppen får svar.
2015 P85D - Sportsunderstell - CCS - MCU2

Electric cars in Norway

Sitat fra: Mdah på lørdag 08. juli 2023, klokken 04:13Det ble opplyst om det i mailen som gikk ut, i alle fall den jeg fikk. Vil også tro at det forberedes et skriv/kommentar ......
Håper det skrivet postes her når det kommer.... Dette er gøy hvis Tesla taper i denne saken...

BMW850

Sitat fra: Mdah på lørdag 08. juli 2023, klokken 04:13
Sitat fra: BMW850 på fredag 07. juli 2023, klokken 21:26
Sitat fra: Mdah på fredag 07. juli 2023, klokken 18:33Det var enten innen 7.juli eller i august. Det er ferietid. :)

August? Hvor har du det fra?

Det ble opplyst om det i mailen som gikk ut, i alle fall den jeg fikk. Vil også tro at det forberedes et skriv/kommentar når dommen kommer uansett, så om den var klar i går ettermiddag vil jeg tenke det går noen dager til før hele gruppen får svar.

Stemmer det, så det nå. "-innen 7. juli. Alternativt kommer svaret i august"

BMW850

Svar fra Oslo Tingrett i dag: " Hei,

Dommen har ikke falt ennå, dessverre."

Da får vi som sagt smøre oss med tålmodighet og håpe på en positiv avklaring!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA