Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny Leaf app for iPhone og iPad

Startet av Kito76, onsdag 12. september 2012, klokken 10:27

« forrige - neste »

Kito76

Noen som vet om pris for service Imiev? Må det tas hos f.eks motorforum? Trodde man kunne forhåndsbetale f.eks 3 års service for rimeligere pris.

MortenH

2011-2014: Mitsubishi i-MiEV
Fra jan 2014: BMW i3
Bryne - Rogaland

foxy

Er det fortsatt slik at man ikke får noe info om batteristatus? leste i en annen trå at forhandleren sier at de ikke får noe data ut - men det må jo være tull?! - hvordan ellers bedømmer de kapasiteten til batteriet?!
I-miev 2011
Asker

i_expect

Jeg skal på andre service i neste uke. Kommer til å presisere at jeg ønsker å vite noe om batterikapasitet (og ikke bare at den er ok, for det vet jeg allerede...). Om de ikke kan si det "med ord", så tenkte jeg å spørre om jeg kunne få en utskrift av dataene som kommer om det er mulig.  :)
Tesla model X (kjøpt 2016) og Leaf (kjøpt 2011) i familien. Ingen med forbrenningsmotor lenger... bortsett fra i traktoren og  i sjekta!

Kito76

Tull at de ikke kan sjekke batteristatus. Hva er vits med å garantere 70-90 % etter 10 år??

erik e

Joda, det står "ladestatus" og "kapasitet" på en utskrift som gjøres på service og alle systemer som er sjekket. SRS/ABS +++++++++++.Har du merket noe feil ? Pris ca.3500.-
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt

Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA