Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ombygging til NiCa i Buddy

Startet av OneMore, lørdag 08. september 2012, klokken 21:31

« forrige - neste »

OneMore

Sitat fra: Lars J på mandag 17. desember 2012, klokken 15:46
Hei

Har du høgre utvendige spegel? :-\

JA!  Beklager sent svar!

Ta kontakt-- Så kan du hente det gratis!

NB! Det er fremdeles noe igjen.....
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Caspar

Jeg tror ikke han er så oppatt av raskt eller sent svar. Jeg svarte han her etter noen timer, men han har ikke gitt lyd fra seg siden 17. desember
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,6740.0.html
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Lars J

Sitat fra: OneMore på tirsdag 29. januar 2013, klokken 00:41
Sitat fra: Lars J på mandag 17. desember 2012, klokken 15:46
Hei

Har du høgre utvendige spegel? :-\

JA!  Beklager sent svar!

Ta kontakt-- Så kan du hente det gratis!

NB! Det er fremdeles noe igjen.....

Hei
Har sendt PM til deg OneMore. Gje eit vink om den ikkje skulle komma fram.
Sandnes, Think Classic og TMS

Lars J

Hei OneMore.
Var innom og såg på som det var igjen av Thinken din i kveld og tok av den høgre spegelen.
Takk!
Sandnes, Think Classic og TMS

OneMore

Sitat fra: Lars J på tirsdag 29. januar 2013, klokken 22:23
Hei OneMore.
Var innom og såg på som det var igjen av Thinken din i kveld og tok av den høgre spegelen.
Takk!

Så bra  :D

så du noe annet du ville ha?

OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

SveinH

Har Norges andre elektriske 2CV.
I Drammen.

elektrolux

Slakter selv en grønnspettet Think Classic i disse dager. Ikke den signalgrønne, men mer jeansgrønn om noen trenger slike deler.

Ellers tas alt av verdi vare på. Skal til og med sjekke om bakakselen er OK ved å dra av bærearmene. Er stubbakslingene OK tas akslingen ned. Oppvarmet vindu skal ut, og varmeapparatet er allerede tatt vare på. Disse er geniale til alt mulig, og på noen biler kan deler av varmeelementet være brent av.

Løs girkasse har jeg også, fra annen slakt.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Olsleaf

Hei. Var uheldig da jeg skrudde setene ut og kom borti deksel på kupe lys. Noen som vet hvor det fåes tak i? Er det også en Ford del eller Citroën Saxo del?
Nissan Leaf 2012 hvit



Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

OneMore

Heisan,

Ser det er noe som har passert her, jeg har det meste det spørres etter her.
Men ingenting er gratis, prisen reflekterer storsett tiden for plukking.

Husk sende PM også. ER ikke så ofte her inne.

OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

lacondesa

Hei Roger,
Har du "dingsen" til venstre for girvelgeren med P R N D?

Sigmund

olehenrikfjeld

Nå: USA LEAF 2012.
Før: Think City "Classic" 2002.

elektrolux

Klart det. Har ikke alle biler det?

Spøk til side: Bildene viser tilstanden på den aktuelle akslingen: Noen presskader på venstre side etter lagerullene, mens høyre siden så vidt har startet å korrodere etter vanninntrenging. Denne akslingen har mange gode km igjen, og kan bli din for 2500 NOK.

Ellers har jo Elbilhjelpen.no nyoverhalte akslinger til 6000 kr inkl moms
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

elektrolux

"Another one bites the dust"

Da var siste reis over for denne. Kollisjonsskadd i fronten, og truet med skroting med både interiør, motor og fullt hjuloppheng intakt.

Heldigvis var eier bevist på gjenvinning, og lot meg skrape rent før den havnet i pressen.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Go-carter

Hvis du vet om noen mer tomme skall som kretser rundt, så kan jeg være interessert i det. Drømmer om å få bygd en rørramme-Think med 4wd... Selv om jeg har mer enn nok stående som er potent til å bli det  ::)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Eldorado

Sitat fra: elektrolux på fredag 10. mai 2013, klokken 14:21
"Another one bites the dust"

Da var siste reis over for denne. Kollisjonsskadd i fronten, og truet med skroting med både interiør, motor og fullt hjuloppheng intakt.

Heldigvis var eier bevist på gjenvinning, og lot meg skrape rent før den havnet i pressen.


Stakkars bilen min!!!! Det gjør vondt i sjelen! :-(
Mitsubishi PHEV 2015 - ?
Mitsubishi I-MiEV 2013 - ?
Th!nk 2002 - 2012 - måtte ditt hjerte rulle videre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA