Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Priser på service - en sak for konkurransetilsynet

Startet av Oreo, fredag 07. september 2012, klokken 11:08

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 15. september 2012, klokken 22:33
Bestill via Teslamotors.com.   Da forholder du deg til Tesla Norge som er eid av Tesla USA.
Ikke noe galt med de andre, men jeg tror du får et enklere "forhold" når du har behov for hjelp og service.

I tillegg slipper man da "formidlingsgebyret" som Ferdinand & co skal ha. Ingen grunn til å betale gebyrer man kan slippe ?

Service ? Om det blir som i USA er det intet problem, der kommer de hjem til deg og tar servicen der for $100 ekstra i året. Jeg antar de samler opp litt og tar mange i samme området samtidig.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Øyvind.h

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 15. september 2012, klokken 22:33

Jeg har gode erfaringer fra tiden jeg inngikk forhandlinger og til slutt kjøp av min nye Roadster i år. Jeg vurderte også import selv av den, (har god erfaring her), men valgte å forholde meg til MR. Bardenfleth og Wold i Danmark/Norge.

Jeg har reservert Modlel S 85kwPerformance og er i klassen R (roadsterowners/friends &family)

Det betyr forfordelt levering ;) ::)

Kjøpte du samtidig som du reserverte? Når jeg reserverte fikk jeg tilbud om rimelig leasing av en Roadster som de så kjøpte tilbake fra meg når Model S ble levert slik at jeg ville få plass tidligere i køen. Konkluderte med at jeg ikke hadde behov for enda en bil bare for å få S``en noen måneder før, men det kunne vært artig å kjøre Roadster et år til en rimelig penge :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA