Hovedmeny

Produksjonsuke og levering av iX

Startet av LMOR, lørdag 30. oktober 2021, klokken 07:48

« forrige - neste »

LMOR

Eller som meg som har solgt F10 i den tror at den nye bilen kommer snart. Det var i sommer når GTXen hadde seneste leveringsuke 32. Den har enda ikke produsert og de bruker 8 uker fra produksjon til utlevering, og så kjøpt iX fordi den ble garantert levert før nyttår.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

M6

Når blir egentlig VIN søkbar på mdecoder ? Når jeg prøvet mitt tildelte kommer det, not found try later...

WBY11CF06N CJ624xx

Trond.m

Sitat fra: M6 på tirsdag 23. november 2021, klokken 16:08
Når blir egentlig VIN søkbar på mdecoder ? Når jeg prøvet mitt tildelte kommer det, not found try later...

WBY11CF06N CJ624xx

Det pleier å gå 1-2 uker etter at bilen er ferdig produsert. Mener det var ca 1 uke for min.

Trond.m

Fikk beskjed om at min kommer til Drammen 3.12. Er på reise da, så levering er avtalt 15.12. Det blir nok travelt for dem å få ut alle iX40 de har lovet i 2021.

LMOR

De klarer ikke det. Blir nok over nyttår før min kommer.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

telcontar

Sitat fra: LMOR på torsdag 25. november 2021, klokken 21:13
De klarer ikke det. Blir nok over nyttår før min kommer.

Samme her. Er ikke noe pes for min del, kan fint vente

M6

Jeg fikk melding om at min bil var på vei til «Paint shop» i gård kl 11.. Den er satt til levering inn til Norge i uke51.
Men tanke på Corona situasjonen i Tyskland og spesielt sør samt utsikt til den mye O-variant må jeg bare håpe at den blir ferdig på tirsdag og sendt nord på som lovet.

Jan E-28

Sitat fra: M6 på lørdag 27. november 2021, klokken 09:27
Jeg fikk melding om at min bil var på vei til «Paint shop» i gård kl 11.. Den er satt til levering inn til Norge i uke51.
Men tanke på Corona situasjonen i Tyskland og spesielt sør samt utsikt til den mye O-variant må jeg bare håpe at den blir ferdig på tirsdag og sendt nord på som lovet.

Hvor får en disse meldingene?
Fra selgeren på mail? Eller er det et sted en kan logge seg inn å følge?

Ikke hørt noe. Men lagt merke til at under MyBMW så er det en flik som heter "mine bestillinger". Hos meg er den fliken tom, og selger kunne ikke svare på om bilen skulle finnes under der eller om det kun er for deler og annet en bestiller hos forhandleren  ???
Bimmers: Ix50 ila 2022? (erstatter de to bruksbilene Ford/320si), 320si -06, 528i -85, 535i -87, 535dcoe300 -82,  E21 Hartge 335 og annet E28 evighetsprosjekter.

Beemers: K100LT -85, K100LT -87 & K1100RS -96.

F-Kart 200 gateregistrert.
Ford GranConnect 7-seter.

M6

Det er min selger hos Bavaria som aktivt følger opp! Ingen automatisk rapport...

Jalla

Det er registrert 86 stk BMW IX i november, og det er samme antall som for BMW ix3.

eSim

Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra bilen er ferdig produsert i Tyskland til den står på kaia i Drammen nå i disse dager?

Trond.m

Min var ferdig produsert 8.11 og kom til Drammen 26.11.

eSim

Min var ferdig produsert samme dag, men står fortsatt i Tyskland. Får håpe den kommer med neste båt da  :)

M6

Sitat fra: eSim på tirsdag 30. november 2021, klokken 21:54
Min var ferdig produsert samme dag, men står fortsatt i Tyskland. Får håpe den kommer med neste båt da  :)
Samme her! Snakker om levering i uke 51...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA