Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hydrogenveien

Startet av ravn, mandag 14. januar 2008, klokken 21:50

« forrige - neste »

ravn



:)

DC motor og 48 volt gjør det litt utfordrene å komme ut av slikt, men på en annen side så klarer jeg ikke å spinne (ikke om jeg prøver engang) så det gikk faktisk lettere enn med thinken.
Sandnes, Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

PLUTO

Det var jo litt kult at det var en fordel med en liten og svak motor ;D Det er ikke vanskelig å få Thinken til å spinne så du har nok et poeng der.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA