Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vindusspylervæske

Startet av Pondus_, søndag 05. september 2021, klokken 20:59

« forrige - neste »

Pondus_

Jeg får ikke frem spylervæske på vinduet når jeg holder inn knappen på Venstre spake, som instruksjonsvideon tilsier.

Fylte på spylervæske i dag for å være sikker på at d ikke var tomt.

Noen som har en løsning på dette, eller er kjent med problemet?

Ohm78

Du må trykke inn relativt hardt, det er to trinn hvor det første er kun enkelt visk og det neste inn er spyling

sjokomelk

Hører du pumpa jobbe? Isåfall sjekk at ikke slangen til dysene har hoppet av under panseret.
Samme feilsøking som på alle andre biler.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Rosstopher

Sitat fra: Ohm78 på søndag 05. september 2021, klokken 21:05
Du må trykke inn relativt hardt, det er to trinn hvor det første er kun enkelt visk og det neste inn er spyling

Det er nok løsningen. Jeg hadde samme problemstilling på min Model S første gangen jeg skulle spyle ruta.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Pondus_

Åpna panseret, men gjorde egentlig ingenting.

Skulle sjekke om det fungerte etterpå, å da fungerte det plutselig :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA