Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ny app - 4.0.0

Startet av Motorwatt, torsdag 26. august 2021, klokken 08:16

« forrige - neste »

Motorwatt

Sitat fra: Elmo på lørdag 28. august 2021, klokken 20:26
Sitat fra: Motorwatt på lørdag 28. august 2021, klokken 16:37
For de med Android som vil "sideload" appen, er den tilgjengelig her:
https://www.apkmirror.com/apk/tesla-motors-inc/tesla-motors/tesla-motors-4-0-0-644-release/

Skal fankern meg være god om du klarer å laste ned Tesla app'en og ikke en haug med anna dritt derfra  :o >:(

Fisket fram en gammel Motorola One Vision, og brukte under 10 min. Husk å rulle helt ned på siden du skal laste ned fra. (Jeg er ingen Android ekspert.)  4.0.1-646 er nå siste versjon.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

krister461

Sitat fra: Kenneth Frantzen på lørdag 28. august 2021, klokken 12:22
Eg fekk oppdateringa på Samsungen min på torsdag, så det er nok like før.

Fake news regner jeg med...

Kenneth Frantzen

Kim-

Har de fjernet spenningen fra ladesiden?
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

krister461

My bad Kenneth. Kanskje de la den ut og fjernet den igjen siden den ikke ligger på Play nå.

Kenneth Frantzen

Sitat fra: krister461 på søndag 29. august 2021, klokken 08:58
My bad Kenneth. Kanskje de la den ut og fjernet den igjen siden den ikke ligger på Play nå.
Forståeleg. Høyrde om fleire som sjekka på same tida som eg oppdaterte (torsdag morgon), utan at den nye versjonen var der. Kvifor dei ikkje sleppte han for alle anar eg ikkje.

skysurfer

Litt off topic, men laster folk ned (sideloader) apper ukritisk til sine Android telefoner?
Du vet jo ikke hvem som kan ha modifisert filen.
2019 Tesla Model 3 LR AWD med HW3, Homelink og Voldermort ;)
2016 Leaf Tekna 6,6Kw med OVMS
2015 Leaf Tekna 6,6 Solgt
2014 Leaf Tekna 6,6 Solgt

hELgenen

Sitat fra: skysurfer på søndag 29. august 2021, klokken 09:45
Litt off topic, men laster folk ned (sideloader) apper ukritisk til sine Android telefoner?
Du vet jo ikke hvem som kan ha modifisert filen.

Jo,det er meg!

Motorwatt

Hvis man er bekymret, er det bare å ligge unna. APK Mirror: Dette er fra en nøytral kilde:

APKMirror is not only a safe APK site but is also one of the most popular. This site has practically every app's APK you'd look for and is constantly adding new releases. Every APK on the site is completely free and safe for download.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

MrBacardi

Det mangler visualisering for om soltaket er åpent eller ikke, det ble vist i den gamle versjonen. (Benytter Android-appen forresten)
MineBiler.no - Følg dine biler etter ditt eierskap
Jeg koblet Teslaen til Slack

2025 ID.4 Pro 4MOTION Highline - Utlevert jan 2025
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Øggen

Sitat fra: MrBacardi på mandag 30. august 2021, klokken 14:41
Det mangler visualisering for om soltaket er åpent eller ikke, det ble vist i den gamle versjonen. (Benytter Android-appen forresten)
E den kommet for android??
He ikkje funnet den ennå i tilfelle.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

MrBacardi

Sitat fra: Kim- på søndag 29. august 2021, klokken 08:47
Har de fjernet spenningen fra ladesiden?

Ja, spenningen vises ikke lenger ser det ut til. Underlig at den er fjernet.

MrBacardi

Sitat fra: Øggen på mandag 30. august 2021, klokken 17:10
Sitat fra: MrBacardi på mandag 30. august 2021, klokken 14:41
E den kommet for android??
He ikkje funnet den ennå i tilfelle.

Var ute en liten stund, men ser ut til å være trukket tilbake nå. Kanskje en bug de ønsker å fikse. Dukker sikkert snart opp igjen.

AndreasRingdal

Måtte sideloade 4.0.1 på en gammel telefon for å kunne bruke lås opp bakluke fra telefonen. Fungerte ikke lenger fra 3.x utgaven.
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

Chris Aurora

Nå kom 4.0.1 inn fra Play Store, og det eneste er at jeg ser at Boost har forsvunnet fra oppgraderingsmenyen...  ???
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA