Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøring langt under fartsgrensen

Startet av Kito76, onsdag 15. august 2012, klokken 09:17

« forrige - neste »

tkornstad

Om valget var riktig, er det sikkert mange meninger om. Leaf ble vurdert, men nærmeste forhandler er nesten 30 mil unna, dette, kombinert med at jeg oppfatter Nissans batterigaranti til å være mer uklar enn Mitsubishis, gjorde at jeg landet på i miev.
I miev foran de to andre av trillingene, skyldes kun gode erfaringer med forhandler.

Jeg regner med at pris er relativt standardisert i Mitsubishi systemet, så det er vel rundt dette nivået prisen ligger.

God helg til deg også
i-miev

Averøy i Møre og Romsdal

Bjornt

Gratulerer med ny bil ! Vedr pris så kostet min Peugeot Ion , kjøpt 03072012, 199.900,- ferdig på veien. Yokohama Vinterdekk på lettmet felg, sølv metalikk. Kjøpt hos Bertel O S på Skøyen Oslo.  ;D  14.500,- for klargjøring levering er hinsides all fornuft. 
Peugeot Ion 2012. Og en 407 HDI Oljebrenner

Bjornt

Fikk tilbud på 218 tusen hos Mitsubishi i Oslo , så det er nok prisnivået hos de ja. Kjør pent ! 
Peugeot Ion 2012. Og en 407 HDI Oljebrenner

Kito76

Betalte kr 216.000,- for vår I-Miev rød/hvit inklusiv alu vinterdekk og klargjøring. Er det ok pris?

tkornstad

216 000 høres ut som en grei pris.
Jeg betalte som sagt 220 000.

Selv om jeg ikke har hatt mange turene enda, så er jeg iallefall veldig fornæyd så langt.
Fruen tror jeg også er fornøyd med Eldar, da det stor sette er denne som blir benyttet når hun er på tur også :D
i-miev

Averøy i Møre og Romsdal

Kito76

tkornstad

Sitat fra: Bjornt på lørdag 28. juli 2012, klokken 14:53
14.500,- for klargjøring levering er hinsides all fornuft. 

Jeg synes.også det var dyrt, men, men,
Hadde også muligheten til å kjøpe en 2011 modell i miev demobil til 189 000 med vinterdekk, ferdig registrert. Denne hadde gått ca 2 900 km.
Da mistet jeg imidlertid nesten 2 år av garantien, så slik sett har jeg "kjøpt" meg to års ekstra garanti for 21 000 kr, det synes jeg det var verdt.
i-miev

Averøy i Møre og Romsdal

tkornstad

i-miev

Averøy i Møre og Romsdal

Kito76

Enig, bedre med helt nytt enn litt brukt. Rød og hvit koster egentlig 8000 kr mer enn metalic. Kona ville ha rødt, men Imiev leveres kun med lillarød. Valgte Mitsubishi fremfor Citroen og Peugeot pga følelsen av en "Original merke" og kjent for god service. Koster litt mer,men har tross alt tenkt å ha den i mange år fremover.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA