Hvor er min Tesla? Spekulering rundt shippingstatus

Startet av Aldrimer, fredag 16. juli 2021, klokken 12:28

« forrige - neste »

Teslapåmegogså

Tahamre

Fått bekreftet levering 6.12 med vinterdekk i Ålesund, men får ikke opp noe når jeg søker på VIN på UECC eller HOEGH sine trackere.

friendsmag

Sitat fra: Tahamre på onsdag 17. november 2021, klokken 10:43
Fått bekreftet levering 6.12 med vinterdekk i Ålesund, men får ikke opp noe når jeg søker på VIN på UECC eller HOEGH sine trackere.

Hva dato bestilte du bilen? Hva er de første 3 tallene i VINen? Min er 129XXX. Jeg skal også ha levering i Ålesund. Får heller ikke opp bilen med trackere.

tovin

Sitat fra: Teslapåmegogså på onsdag 17. november 2021, klokken 10:40
Jeg har fått levering 3/12. Med vinterdekk.

Vet du hvilken båt bilen din er på?
Vår er på Hoegh Kobe men har ikke hørt mer enn at i siste halvdel av desember får vi kanskje bil, dårlig med info syns jeg.
Tesla Model 3 2019 modell, 73 000 km
Tesla Model Y 2021 modell hentet 3/12

Tahamre

Sitat fra: friendsmag på onsdag 17. november 2021, klokken 19:22
Sitat fra: Tahamre på onsdag 17. november 2021, klokken 10:43

Hva dato bestilte du bilen? Hva er de første 3 tallene i VINen? Min er 129XXX. Jeg skal også ha levering i Ålesund. Får heller ikke opp bilen med trackere.

Tre første er 123xxx

panser

Når VIN er utdelt, er det ensbetydende med at den er sendt? Har fått estimert utlevering i årets siste uke (deilig med julegaven fra far til far helt til slutt :) ), men klarer ikke spore den på skipene som lar deg spore VIN. 141xxx, Bodø.

SamsonII

Sitat fra: panser på torsdag 18. november 2021, klokken 08:36
Når VIN er utdelt, er det ensbetydende med at den er sendt? Har fått estimert utlevering i årets siste uke (deilig med julegaven fra far til far helt til slutt :) ), men klarer ikke spore den på skipene som lar deg spore VIN. 141xxx, Bodø.

Omtrent samme VIN som meg da (140xxx). I følge delivery skal min utleveres andre halvdel av desember i Drammen. Rykter sier at den er på Nabucco som er et Wallenius skip. Der kan man ikke søke på VIN i cargo. Men du kan følge den her: https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:6449496/zoom:10
Tesla Model Y LR 2022
Tesla Model Y LR 2021 (solgt)
BMW i3 94 Ah Fully Charged 2018
BMW i3 94 Ah Fully Charged 2017 (solgt)

panser

Sitat fra: SamsonII på torsdag 18. november 2021, klokken 08:50
Sitat fra: panser på torsdag 18. november 2021, klokken 08:36

Omtrent samme VIN som meg da (140xxx). I følge delivery skal min utleveres andre halvdel av desember i Drammen. Rykter sier at den er på Nabucco som er et Wallenius skip. Der kan man ikke søke på VIN i cargo. Men du kan følge den her: https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:6449496/zoom:10
Var innom SC idag, og de har fått forventet levering til Bodø 23. des. De skal levere ut alle biler før nyttår. Kjenner adventstida blir lang[emoji28]

Sent from my iPhone using Tapatalk

tykkmann

elhansen

Fylles opp på kaia i Drammen med model y👍👍👍 da blir det vel bil Ila uka. Passer bra når den gamle blir henta i helga. 5 dager uten bil...

boppus

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

sjokomelk

Sitat fra: boppus på søndag 21. november 2021, klokken 17:28
Sitat fra: tykkmann på fredag 19. november 2021, klokken 10:32
Får min 29. november hos Tesla Brumunddal.

Trodde de hadde lagt ned? Er det kun salg der nå?
Lever i beste velgående med både service og salg. Bare se på fiskepinnekartet hos Tesla.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Kaptein70

Valgte egentlig Brumunddal som utlevering da jeg fikk tilbud om det ... men fikk Drammen. Vet ikke hvorfor men funker det også 🤪

Gullars

Bestilte TMY 5/11 med forventet levering i desember. Etter hva jeg kan se (hvor ser jeg det egentlig?) har jeg ikke fått noen form for bekreftelse på når jeg vil motta bilen. Vi nærmer oss jo faretruende desember. Burde jeg ha mottatt en bekreftelse på dette tidspunktet, eller er det fortsatt håp?

Stian321

Sitat fra: Gullars på søndag 21. november 2021, klokken 19:33
Bestilte TMY 5/11 med forventet levering i desember. Etter hva jeg kan se (hvor ser jeg det egentlig?) har jeg ikke fått noen form for bekreftelse på når jeg vil motta bilen. Vi nærmer oss jo faretruende desember. Burde jeg ha mottatt en bekreftelse på dette tidspunktet, eller er det fortsatt håp?

Jeg bestilte TMY 2/9, med forventet levering i september. Første gang jeg hørte noe fra Tesla var via sms 18/11 (om at bilen min var kommet til Europa og at levering ville finne sted fra uke 49). Jeg ville ringt Tesla og hørt det er mulighet for bil i 2021  :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA