Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Regenerering av bremsekraft

Startet av Patriq Backlund, tirsdag 07. august 2012, klokken 14:56

« forrige - neste »

Patriq Backlund

Noen som vet hvordan man fjerner de to spakene på rattstangen, de som kontrollerer lys og vindusviskere? Jeg skal av med deksler og panel. Og jeg vil ikke risikere å ødelegge dem. Jeg ser ingen åpenbar møte å bare trekke dem av, og heller ingen skruer man kan løsne.


All those who believe in telekinetics, raise my hand now!
Oslo:
Alfa Romeo 1970 Junior Zagato, Alfa Romeo 1984 GTV6, Volvo 1997 855 , 2003 Volvo XC90, 2004 Kewet Citi-Jet 5, 2010 Buddy Premium, 2019 Mitsubishi Outlander PHEV

hens

Det er to låsehaker på hver side av bryterene, oppe og nede, klem de inn og trekk bryteren ut
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

Patriq Backlund

Tusen takk!

Driver å installerer Defa Rele, slik at bilen kan lade uten at kupevarmeren trenger å gå mer enn nødvendig.
Oslo:
Alfa Romeo 1970 Junior Zagato, Alfa Romeo 1984 GTV6, Volvo 1997 855 , 2003 Volvo XC90, 2004 Kewet Citi-Jet 5, 2010 Buddy Premium, 2019 Mitsubishi Outlander PHEV

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA