Hovedmeny

Leveringstid Opel?

Startet av Rairai, mandag 31. mai 2021, klokken 15:52

« forrige - neste »

Rairai

Hei, jeg er en av de som har bestilt meg Opel Mokka E.
Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra bilen er sendt fra fabrikken til at den er leveringsklar?
Bilen min skal være sendt fra fabrikken starten av Mai.
Syntes det er veldig rart at det skal ta så lang tid å få den på båten?
Er det noen andre her som har bestilt denne / fått den?  :(

Trekkoppbil

Hvis du har vin-nummeret, kan du prøve å spore bilen hos f.eks Wallenius Wilhelmsen eller Höegh Autoliners.
Men hvis bilen kommer fra EU, så finnes det muligens alternativer til sjøfrakt.

Rairai

Nei har ikke fått noe vinnummer merkelig nok. Så Opel/PSA sender biler på jernbane? Jeg trodde det var båt til Drammen jeg. Ser at det kommer et skip i dag, prometheus leader? Kanskje den er der :O?

kenlee

Sitat fra: Rairai på onsdag 02. juni 2021, klokken 09:57
Nei har ikke fått noe vinnummer merkelig nok. Så Opel/PSA sender biler på jernbane? Jeg trodde det var båt til Drammen jeg. Ser at det kommer et skip i dag, prometheus leader? Kanskje den er der :O?

Ikke bestilt Opel men kjøpte en Peugeot e-2008 (PSA) og den kom med Prometheus Leader fra Vigo i Spania.
BMW ix3 2021
Ioniq 5 2022 - Solgt
Kia e-Niro 2019 - Solgt
Peugeot e-2008 2021 - Solgt

Rairai

Ja riktig, regner vel med at de produseres på samme psa fabrikker? Jeg har fått vin nå, men Wilhelmsens side har ikke sporing med vin. Noen andre steder man kan spore?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA