Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladekabel for Imiev

Startet av Kito76, søndag 29. juli 2012, klokken 11:27

« forrige - neste »

Kito76

Noen som vet forskjell på Global og Dynex batteri til Reva? Enviro bil i Oslo selger kun Global typen med kun 1 år garanti...

elektrolux

Sjekk ut dette også.

Tror det var snakk om 2 års garanti, og en super pakkepris:



RE-EL AS

Nå åpner vi ny avdeling i Moss:)
Der tar vi service på EVT og REVA.
Batteribytte til Reva kommer på 20.000,-
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sven erik

men til 20000 kr får en vel ikke litium batteriene  det er jo bare det som funker  på elbil
ellers er bilen bare en ren by bil

Olemann

#3
Sitat fra: sven erik på tirsdag 03. juli 2012, klokken 09:37
men til 20000 kr får en vel ikke litium batteriene  det er jo bare det som funker  på elbil
ellers er bilen bare en ren by bil

Det er akkurat det som er så bra med Reva, at den funker som bybil.  Utrolig lett å parkere, 4 mil pr dag er mer enn nok.   Men man trenger en annen bil også, men Tiguanen er nå nesten ikke i bruk daglig, kun til ferie, hytte etc.

Drømmer ikke om "verken fugl-eller-fisk Miev" eller om vortesvinet (Leaf) som min andre bil, men koser meg med Reva og håper den holder maaaange år enda.....bare den får fin pleie har jeg tro på det.

Må bare finne et kult navn å skrive på Reva-plata foran, er i tenkeboksen der...

PS! Ikke svar på dynax/Global dette, men på siste innlegg....

Elmo

Sitat fra: Olemann på tirsdag 03. juli 2012, klokken 18:49
Må bare finne et kult navn å skrive på Reva-plata foran, er i tenkeboksen der...

Siden det allerede står "Reva" bak så kan du jo skrive "Fronten" foran ;) :D
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Olemann


Joda, bare det at det er Foran det står Reva....bak er det jo skilt på vanlig vis....

Olemann

Sitat fra: Reva76 på tirsdag 26. juni 2012, klokken 23:07
Noen som vet forskjell på Global og Dynex batteri til Reva? Enviro bil i Oslo selger kun Global typen med kun 1 år garanti...

Men tror ikke det er en uoverkommelig jobb å bytte selv, setter man av en lørdag så tror jeg det lar seg gjøre.  Men man trenger kjøpe en time hos Reva forhandler for å sette parametre for batteriene, men dette kan man jo kjøpe etterpå.

I England får man ca GPP 100, altså en tusenlapp for innbytte av de gamle, har ikke sett noen som opererer slik her, noen som vet om det?  Er jo 90% resirkuerbart så burde være mulig her og.

Nye batterier koster mellom kr 10-15.000.- så det er mye å spare på dette, men det aller beste er likevel at prisen blir overkommelig for flere og dermed sikrer vi at mange flotte Revaer er å se også når det går mot 2020.....Er ellers redd for at Nissans Vortesvin og de flate sports-paddene fra USA tar over....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA