Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Overvåking av hurtigladere

Startet av Smarties, søndag 08. juli 2012, klokken 10:35

« forrige - neste »

Smarties

Jeg er en person som aldri burde hatt annet enn skinnseter i bilen, jeg skvulper med kaffen og søler med isen, og ja... Ser for meg at de fine beige-grå stoffsetene snart er fulle av flekker, så tenker på å skaffe meg setetrekk.

Noen som har gjort dette og som har noen modeller å anbefale? Eller som vet hva jeg bør spørre etter hvor? :)
Nissan Leaf i Lillestrøm-området.
Digger å være elbil-kjører! :)

Elmo

Sitat fra: Smarties på onsdag 13. juni 2012, klokken 19:51
Jeg er en person som aldri burde hatt annet enn skinnseter i bilen, jeg skvulper med kaffen og søler med isen, og ja... Ser for meg at de fine beige-grå stoffsetene snart er fulle av flekker, så tenker på å skaffe meg setetrekk.

Noen som har gjort dette og som har noen modeller å anbefale? Eller som vet hva jeg bør spørre etter hvor? :)
Setetrekk til Leaf har vært diskutert i flere tråder allerede men det er vel ikke så lett for en nykommer å finne frem her. Her er to eksempler
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,4145.msg50780.html#msg50780
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,4823.msg47297.html#msg47297

Jeg oppfordrer igjen Leaf-entusiaster her på forumet om å legge ut ekstrakter av diskusjonene herfra over på www.elbilwiki.no
Brukerid for å kunne redigere på elbilwiki fås ved å kontakte meg. PM eller epost
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA