Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Feil på varme bakrute

Startet av Elmic, fredag 12. mars 2021, klokken 20:32

« forrige - neste »

Elmic

Noen som har opplevd feil på varmen i bakruten?
Når jeg slår nå varmen er det på i ca 2 sekunder før lampen som indikerer at varmen er på slukkes 😳
Bestilt e-tron 50 Advanced Business ++ 16.10.19

Pitil

I følge instruksjonsboken er ute temperaturen med å styrer dette. Var det mildt når du prøvde å sette den på?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tidligere:
Audi 100 Avant 2,3 E Quattro 1991 mod
Audi A6 Avant 2,4 Quattro 1999 mod
Audi A6 allroad 2,7 tdi 2011 mod
e-Golf 2018
Audi e-tron 50 Advanced Business++
Har nå:
Tesla model Y

Elmic

Har prøvd under de fleste forhold. Is på ruten, snø på ruten, snø og isfritt, minusgrader, plussgrader osv. Jeg vet det fungerte for et år siden før jeg fikk en oppdatering pga bilen gikk i dvale. Men er usikker på når det sluttet å fungere pga lite snø denne vinteren.

Eleo

Har samme problem med min Sportsback  :-[
trykker på knappen, så slår det gule lyset seg av etter 1 sekund. Hjelper IKKE å holde inne knappen, uansett hvor lenge jeg holder den inne.
21 e-tron Sportsback 50-AS black on black.
aka Darth Vader

elektro

Hadde dette problemet. Det forsvant etter en service. De fant egentlig ikke ut av hva som var galt, tror jeg, men det var ikke noe fysisk.
2019 e-tron 55 quattro | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Elmic

Regner med det er en bug i systemet så jeg stresser ikke så mye med det. Satser på at det blir ordnet etter hvert 😊

elektro

Ville nå meldt fra, om du ikke har gjort det. Mulig de har en fiks nå.
2019 e-tron 55 quattro | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Elmic

Joda, det er meldt inn. Men ikke fått noe svar enda, så må purre på i neste uke tenker jeg

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA