Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nå kommer model S

Startet av El-pedal, lørdag 23. juni 2012, klokken 12:27

« forrige - neste »

El-pedal

Kjekk Think Classic rød med Li pakke skal selges da jeg heller vil bruke min elsykkel  8)

Batteripakken er på 72 stk 100Ah celler som er koblet 36S2P. Batteripakken, som er konstruert og montert av et firma i Norge, er utstyrt med en kinesisk Li-lader samt europeisk BMS som kommuniserer med lader og original HVboks.

Batteriet er ca to år gammelt og fungerer bra.

Bilen selges komplett for kr 99 000,- inkludert 0+50% garanti på motor og batteri i 6 mnd (ved feil vil jeg dekke 50% av delekostnad men ikke arbeid).
De som vil prute kan få den til 80 000,-  men da selges den slik den er uten noen form for garanti  8)

Hvis ingen vil ha bilen vil den bli solgt i deler, trolig slik:

Komplett batteripakke med BMS og lader: 70 000,-
Li-celler (3.3V, 100Ah): 1000,- pr stk
Lader:    5000,-
BMS (tre modulære som kommuniserer sammen via CANbus), selges med dokumentasjon: 6000,-
Think uten lader og batteripakke, ellers komplett, med s+v dekk: 15 000,-


NY PRIS! SE NY POST NEDFOR!!
Suser rundt på elsykkel i Stavanger-området!

christian

Oslo, Nordstrand. Saxo 1997 75000 km solgt. Kewet 1997 55000 km solgt. Landrover Freelander på frityrolje solgt. Porsche 928. Peugeot ion 2012 og 2011. Fiat Panda, Mercedes CLS 350 Bluetec Shooting Brake 2015. E-UP 2014.

El-pedal

Suser rundt på elsykkel i Stavanger-området!

El-pedal

Bilen har fått en feil som gjør at den ikke vil lade  >:(

Jeg selger den derfor til første som vil ha den med 72 stk 100Ah LiFePO4 celler, 3kW lader, 3 stk REAP BMS moduler, Euromatic CANbus adapter og 2 år gammel bakaksel. Bilen har kjørt 130 000 og EU kontroll er overmoden. Med unntak av nevnte feil fungerer bilen.

Selges til høysbydende over 50 000 kr uten garanti men den som kjøper bilen skal gjerne få være med på 140 km lang prøvetur  :)



Suser rundt på elsykkel i Stavanger-området!

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

Det gaar fint. Problemene er de neste milene naar batteriet er tomt. :D
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

El-pedal

Den selges med lang skjøteledning!  ;)

Nei, seriøst så lader jeg batteriet via ekstern lader...
Suser rundt på elsykkel i Stavanger-området!

SveinH

Jeg er interessert i bilen som delebil uten batteripakke og lader, men 15000 er vel i meste laget?
Har Norges andre elektriske 2CV.
I Drammen.

El-pedal

Jeg må bli kvitt alt. Hvis jeg får en kjøper på de 72 batteriene, BMS og lader  så skal du få kjøpe bilen til en rimelig pris! :-)
Suser rundt på elsykkel i Stavanger-området!

El-pedal

Bilen er nå solgt til en entusiast som kommer til å ta godt vare på den!  :)

Suser rundt på elsykkel i Stavanger-området!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA