Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Stressa og ubalanserte elbilister i taxi-feltet....

Startet av Oesse, tirsdag 19. juni 2012, klokken 12:24

« forrige - neste »

Oesse

Hei,

Endelig er dagen der!! :) skal bli herlig å hente leafen i morgen. Men lurte  om det er noe jeg spesielt burde sjekke ved overtagelse?

Har også hørt om noen som har blitt tvunget til å skrive under på papirer som fraskriver Nissan ansvar for lading hjemme. ( eller noe i den duren)  Hva gjør jeg hvis selger drar fram noen slike papirer?

Har skrevet kontrakt, så er vel egentlig ikke mer jeg skal skrive under på da? Eller?


Mvh. Øistein


Horten

Aspiranten

Du bør forsikre deg om du egentlig er klar til å bli fullstendig frelst og ikke bli særlig fristet av hostharkprumpmotorer igjen  ;)

Det var ett rabalder om ett skriv tidligere, men dette har de visst gått bort fra. Vi ble ikke spurt om å signere.
Nissan Leaf

Oesse

Sitat fra: Aspiranten på torsdag 31. mai 2012, klokken 19:30
Du bør forsikre deg om du egentlig er klar til å bli fullstendig frelst og ikke bli særlig fristet av hostharkprumpmotorer igjen  ;)

Det var ett rabalder om ett skriv tidligere, men dette har de visst gått bort fra. Vi ble ikke spurt om å signere.

Ok, det høres bra ut.
Så da er det egentlig ingen ting som skal skrives under ved overtagelse?
Horten

cra

Sitat fra: Oesse på torsdag 31. mai 2012, klokken 20:10
Ok, det høres bra ut.
Så da er det egentlig ingen ting som skal skrives under ved overtagelse?

Jeg vil kanskje anbefale noe a'la en såkalt "prenup" (http://en.wikipedia.org/wiki/Prenuptial_agreement) hvis du har en bedre halvdel, men det har jo ikke noe med forhandleren å gjøre.  ;) :D ;D  Det er mange av oss som har opplevt å ha en skeptisk partner som i etterkant har "tatt over" hele bilen.....

Vi fikk heller ikke noen flere papirer å skrive under, bare et par nøkler, noe info fra elbilforeningen og litt slikt, samt følelsen av å kjøre en flunkende ny bil ut av butikken. Det er bare å glede seg!  :D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA