Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Peugeot 205

Startet av ilmarw, onsdag 02. januar 2008, klokken 13:24

« forrige - neste »

ilmarw

Jul
Hei alle sammen,

Her var det mistenkelig stille. Det kan virke som om folk har annet å gjøre enn å mekke elbil i disse førjulsdager. Da vil jeg bare bruke anledningen til å ønske alle her inne god jul, og et riktig godt elbilår 2008!

Så skal jeg sette meg i bilen og forsøke å komme meg fra Oslo til Jevnaker på søndag med julegaver og alt i bilen (drøye 6 mil). Så dersom det ligger en svart Buddy og sperrer litt på E16 på søndag kveld, er det bare meg :-)

ilmar
Polestar i bestilling

Boogie

Takk det samme.

2007 har vært et utrolig spennende år, og antagelig vendepunktet for elbiler som konsept.
De tekniske løsningene er allerede der, så nå er det opp til produsentene å produktifisere det vi allerede har så kvalitet og pris blir akseptable og tilgjengelig for oss alle.

Ser med glede og forventning fram til hva 2008 kan by på, og ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år.

Ønsker samtidig å takke alle for gode og solide bidrag på forumet i året som snart er over.

Arnstein
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

El rayo

God tur og god jul, Ilmar.

Har skrudd mer elbil de siste 2 ukene enn noengang før. Berget Th!nk deler fra en høgger, bl.a sikret meg reserve front og motor.

God jul til alle andre også.

Tom Roy
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

bosonic

Jeg takker alle brukere av forumet og alle gjester for et aktivt og interresant elbilår og ønsker dere herved en riktig God Jul og et ditto Godt Nyttår

Hilsen
Bjørn Olav
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

GotMeTeslaMS

Jeg har ikke noe elbil under treet i år (eller i garasjen), men får den kanskje til høsten og sikkert innen neste jul.

Så til alle i forumet: Bruk  julen og fri dagene til å hygge dere og lade opp batteriene igjen for neste år ;). Året 2008 tegner seg til å bli et enda sterkere elbil-år enn i år. Jeg tror vi står overfor et veiskille.

God jul og godt nyttår!
Bor i Drøbak. Har Tesla Model S 85. Har en el-sykkel (oppgradert Xilhouette Kondisjonalis) som gir ekstra medvind i tråkkene :-).

tom

Jeg ønsker også alle brukere av forumet God Jul og jeg ønsker meg et romslig elbil budsjett til Jul. (og at jeg ikke skrur i filler fullt så mange ting neste år)

tom
Oslo.  Buddy,  City-El og Lepton Oxygen

Laban

Hiver meg på ønskingen om en god jul til alle her på forumet jeg også.

Takk til alle bidragsytere til forumet som gjør at en med 10 elektriske tomeltotter har fått god hjelp og litt bedre innsikt i hvordan bilen fungerer  8)   
Trondheim
Metro-Buddy 2010
Wisper 905se city (elsykkel)
Tesla X 90D Nov-16

Ex: Think - 2002 (kjøpt ny, solgt 2012)
Ex: BUDDY - 2006

Ken

Da må jeg hilse alle på vegne av Agder Elbilforening. Vi er en variert gruppe og har lyst å presentere oss på forumet.

GOD JUL OG GODT NYTTÅR

:) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'( :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :D ;D 8) :P
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Griffel

God (H)jul og godtt nytt år til alle forum venner :)
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

elektrolux

God Jul fra Stavanger også.

Her i gården ble Elbilsafari fra Bergen til Stavanger for å få Partneren hjem like før Jul. 16 mil, og håp om å klare det med en mellomlading.

Greide akkurat å passere gjennom tunellen syd for Stord, noe som betyr 7,5 mil godt hjulpet av en liten times lading på fergeleie og ferge. Brukte 30% på 7 km stigning !

Idet ladelyset kom på, kom heldigvis møtebil klar med tilhenger, slik at turen ble fullført til tross for tomt batteri.

Litt artig å tenke på at Nye Think skal kunne klare en slik tur uten mellomlading.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA