Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

BjorniTm3

Fått levering 17.03, har heller ikke fått vin. Noen ide om hvordan man får det? Har kun reservasjonsnummer som starter på R?

braaten22

Gå inn å se om det står på en av reservasjonsfakturaene dine inne på din tesla konto. Trykk på administrer på bilen å bla deg litt nedover så finner du evt faktura.
Tesla Model 3 Lr 2021

Tetsuo

Fikk dato jeg også, men ingen VIN. Den kom tre dager før levering sa de på telefonen.

Er det noen som vet om det finnes en informasjonsside om hva man bør sjekke ved henting? Prøvde å søke etter sjekkliste og tilsvarende her på forumet, men fant ikke noe. Regner med det er noe mer en panel-gap og lakkskader man bør se etter?

V8Tesla

Fikk sms idag for levering den 23.03. Svarte JA på meldingen men fikk ikke noe respons, er dette normalt?

ReisaM3Y

Fikk SMS 26.02 om levering 15.03. Svarte også JA, uten noe respons. Antar at "intet nytt er godt nytt" og leveringen går som normalt. Det kommer også epost rundt 1 uke før, med detaljer om betaling og forsikring. Kan sikkert være greit å ta kontakt med de hvis eposten uteblir.
2021 Model 3 LR sort/sort 18" hf.

V8Tesla

Sitat fra: ReisaM3Y på tirsdag 09. mars 2021, klokken 14:29
Fikk SMS 26.02 om levering 15.03. Svarte også JA, uten noe respons. Antar at "intet nytt er godt nytt" og leveringen går som normalt. Det kommer også epost rundt 1 uke før, med detaljer om betaling og forsikring. Kan sikkert være greit å ta kontakt med de hvis eposten uteblir.

Det høres bra ut.. Får sjekke mailen neste tirsdag :)

alb92

Sitat fra: V8Tesla på tirsdag 09. mars 2021, klokken 14:32
Sitat fra: ReisaM3Y på tirsdag 09. mars 2021, klokken 14:29

Det høres bra ut.. Får sjekke mailen neste tirsdag :)

Min leveringstid kom også på min tesla side etter time ble bekreftet. Kan sjekke der i såfall. Husker ikke om det var umiddelbart, men trur det kom på samme dag.

Pett

Hei. Hvor lenge før dere hentet bilen ble den registrert? Jeg godkjente eierskapet på vegvesenet i går, og lurer på når de ordrer resten :-)

alb92

Sitat fra: Pett på torsdag 11. mars 2021, klokken 16:27
Hei. Hvor lenge før dere hentet bilen ble den registrert? Jeg godkjente eierskapet på vegvesenet i går, og lurer på når de ordrer resten :-)

Jeg fikk sms om godkjenning av eierskap i går. Bilen ble førstegangsregistrert i dag. Jeg har levering på mandag. Men sikkert noe ulikt hos diverse utleveringsted.

sintjern

Sitat fra: alb92 på torsdag 11. mars 2021, klokken 17:09
Sitat fra: Pett på torsdag 11. mars 2021, klokken 16:27

Jeg fikk sms om godkjenning av eierskap i går. Bilen ble førstegangsregistrert i dag. Jeg har levering på mandag. Men sikkert noe ulikt hos diverse utleveringsted.

Samme her, bortsett fra at jeg har levering på tirsdag (i Drammen).

Ganske sikker på at min kom med Promotheus Leader i går, så synes de har jobbet kjapt etter at den kom i land  :)

Sorlandsinv

... i motsettning til her. Min bil har vært i Norge i 2 uker, og i byen i ei uke. De trenger to uker på detailing og klargjøring - trodde de bare spyla bilene når de kom, jeg?

Supervisor

Ser på Teslastats at det er kommet en M3 med VIN 901379
Tror at de i USA med VIN over 901 har varme i rattet.

ReisaM3Y

Noen som nylig har tatt ut bil i Tromsø? Er utlevering ved showroom-lokalene eller SC? Står bilen utendørs ved utlevering, eller får man se over den innendørs?
2021 Model 3 LR sort/sort 18" hf.

Pett

Hei. Er det noen av dere som vet hvor mye strøm bilen blir levert med? Må jeg forberede noe før superlading, eller trekkes bare kostnaden fra kortet jeg betalte reservasjonen med?

Kim-

Rundt 50% tror jeg er vanlig. Du må ha kort liggende inne på tesla kontoen
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA