Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

folierte/isolerte vinduer og lysbryting

Startet av eadie, fredag 01. januar 2021, klokken 13:38

« forrige - neste »

eadie

Hos meg er frontruten ujevn i hele rutens bredde, verst fra midten og ned.
Begge sidevinduene også, ved A-stolpen. Blir rett og slett uvel når jeg kjører, spesielt ved svinger.

Tror dette er et mye større problem enn det som hittil er kommunisert. Kan nesten garantere at mange i Norge har problemet, men ikke oppdaget det ennå.
Har du først sett dette er jeg enig med siste taler, umulig å overse.
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19, byttet inn 29.12.2020

Model 3, blå, LR AWD. Levert 29.12.2020

eadie

God service fra Tesla Åsane, som tok problemet på alvor, og kjørte turer med bilen for å verifisere problemet med frontrute og siderute.
Blir skiftet på garanti.
Begge testsjåfører merket visst kvalmetendenser etter å ha kjørt en stund, så helt klart feilproduksjon på disse vinduene. Godt å få det bekreftet.
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19, byttet inn 29.12.2020

Model 3, blå, LR AWD. Levert 29.12.2020

Oysteins

Sitat fra: eadie på fredag 29. januar 2021, klokken 10:12
God service fra Tesla Åsane, som tok problemet på alvor, og kjørte turer med bilen for å verifisere problemet med frontrute og siderute.
Blir skiftet på garanti.
Begge testsjåfører merket visst kvalmetendenser etter å ha kjørt en stund, så helt klart feilproduksjon på disse vinduene. Godt å få det bekreftet.

Så bra! Min skal inn 4. februar for å bytte frontrute. Har nevnt siderutene også, så håper de tar det samtidig. Krysser fingrene for at frontrute nr. 3 er bedre enn de to forrige...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA