Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Få vekk dugg i lykter

Startet av Thor2014, tirsdag 29. desember 2020, klokken 20:14

« forrige - neste »

Thor2014

Bilen skal snart på PKK og etter 3mnd med regn er det dugg i alle foran. På hovedlyktene har jeg fått tips om å legge inn en pose med silca.
Grøftelysene har jeg aldri sett noe på, men de er i alle fall gode å fuktige inni.
Tips?
Kan de åpnes?

elektrolux

På Mercen boret jeg hull i bunnen av lyktene. Dermed dreneres vannet ut og lyktene er duggfrie. Har enda ikke gjort det på Tesla'en
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

roxy

BOS legger inn Silicaposer, i hvert fall så lenge det var garanti på vår MB cla. Hva de foreslår nå som bilen er utenfor garanti, kan jeg bare gjette på.
BMW i3 120Ah. 2019

Thor2014

Da blir det silca i hovedlys. Dynamitt eller noe i grøftelysene :police:

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA