Trekket i bagasjerommet - mangler det noe

Startet av yurgh, tirsdag 29. desember 2020, klokken 10:19

« forrige - neste »

yurgh

Hadde bilen inne for å fikse at det kom vann inn i bagasjerommet når det regner kraftig. Viste seg at det kom inn bak høyre baklykt og fulgte en ledning før det dryppet ned i bagasjen.

Men da jeg tok en grundigere sjekk hjemme, syntes jeg det var merkelig at det ikke var trekk/filt i hele den lille "brønnen" på venstre side bak. Jeg hadde iallefall ikke lagt merke til det før, så tenkte kanskje gutta hadde glemt å montere tilbake alt trekket eller noe.

Eller er de alle sånn som dette?

Landro

Autowinder

TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

model3pw

yurgh

Da er det vel bare å klippe til ett eller annet, så ikke subb, småting og rusk forsvinner nedi sprekken i bunnen.

Er litt skuffet over hvor smålig Tesla skal spare noen små dollars på å ta vekk småting som var der før, mens de påstår det er premium interiør.

Ikke matte i frunk og trunk. Ikke trekk i hele bagasjerommet. Ikke kroker til pose i frunk eller trunk.
Og ikke minst skuffende er ingen stemningslys i dørlommene, kun i fotbrønner foran. Bilen er helt mørklagt inni. Kjempegod å kjøre, for all del. Men når den skal byttes inn om fem år er det mye mye mer å velge i. 2020-mod ca juni.

knegg

Jeg får dessverre ikke lagt opp bilde fra mobilen min. Men det der var utrolig dårlig passform på. Min har ingen sånne glipper og sitter fint ned i.
2020 Model 3

knegg

2020 Model 3

Ingeniøren

Ser jo nesten ut som de er skåret til for hånd på det først bildet. Ville reklamert å få det byttet slik at det ser ut som siste bildet. Ville fått fullstendig noia om jeg hadde opplevd dette og derfor ingen Tesla på meg...
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE
2024 Linux Zorin på PC'n

knegg

Ser bare ut som det ikke er satt skikkelig på plass. Prøv å dytte den litt på plass. Se hvordan den ligger her.
2020 Model 3

Handyman

I min bil fra mars -19 er det et formpresset filtstykke som dekker, men det kan se ut som at de har gått over til et plastdeksel senere. Men det kan være at filten bare har forskjøvet seg, siden det jo er et plastdeksel der.
Men hvis det mangler, tipper jeg at de har gått tomme for denne delen i produksjonen. For Tesla er det viktigste å nå leveringsmålene. En slik mangel er nok ikke viktig nok til at de stopper produksjonen. Så håper de at det ikke oppdages av mange kunder. Det har vi sett tidligere.
Hvis det faktisk mangler en del, tror jeg Tesla fikser dette om du påpeker det.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA