Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Problemer med Peugeot 106 elbil.

Startet av erlendwiborg, tirsdag 12. juni 2012, klokken 20:29

« forrige - neste »

Aspiranten

Da tar man opp forbrukslån til kr 600, i etableringsavgift og selger bruktbilen sin innen en måned. I verstefall ender man opp med å betale 1200,- da. Det er bedre enn ett rådyrt 100% finansieringslån!  :)

Evt. kan man selge bruktbilen mens man venter på at forhandler skal levere nybilen. Vi betalte ikke vår Leaf før dagen før vi fikk den levert. Da går det f.eks. fint for de fleste å ta bussen i en ukes tid. Flere hundre tusen ungdommer og studenter tar kollektivtransport hver dag, men vi voksne, vi er visst for gode til denslags  :P

Nissan Leaf

ihansen

Sitat fra: erlendwiborg på torsdag 24. mai 2012, klokken 16:26

6. Ser at DNB tilbyr klimalån til el-bil. Er det noen andre banker/finansieringsinstitusjoner som tilbyr ekstra gunstige lån til el-bil?


6. Skandiabanken er også mitt valg når jeg nå kjøper Leaf. Gebyrfritt og god rente hvis du har litt egenkapital. Raskt svar får du også, selv nå med enorm pågang.

Hvor i norge kjøper du bilen? Jeg bestilte nettopp selv på Witro bil i Trondheim, og ved signering av kjøpekontrakt ble jeg ikke tilbudt noe ekstrautstyr. Hadde lest meg opp på forumet på forhånd (hver uke det siste halve året ;) ) og hadde bestemt meg for at ikke noe av tilbehøret var interresant for vår del uansett, men ble likevel overasket over at han ikke spurte om noe. Kanskje han nevner det når det nærmer seg levering?
Trondheim

Stolt eier av Nissan Leaf i sølv siden 2012 og rød Tesla Model 3 LAWD. Tidligere eier av rød Tesla Model S 90D og hvit Tesla Model X 90D.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA