Hovedmeny

endre fargevalg..?

Startet av dejavu, onsdag 02. desember 2020, klokken 12:24

« forrige - neste »

dejavu

Heisan..

Kom i tvil om hvitt var riktig her på vestlandet med alt drittværet, og vil endre bestilling til grå. Andre her som har erfaring med å endre innsendte bestillinger? Hva betyr det at "en avgift kan tilkomme"(det står under bestillingen min). Har skrevet til Tesla selvsagt,men det varer og rekker innen de svarer.
Mod.3,2021,AWD,HF

Oysteins

Jeg endret fargevalg en uke etter bestilling. Ingen ekstra kostnad

dejavu

Sitat fra: Oysteins på onsdag 02. desember 2020, klokken 12:42
Jeg endret fargevalg en uke etter bestilling. Ingen ekstra kostnad
Husker du hvem du kontaktet?
Mod.3,2021,AWD,HF

lars667

Har du hørt med chat? Det ser faktisk ut til at de kan hjelpe med en del greier, ev. skaffe et direktenummer til en hjelpsom person.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

dejavu

Sitat fra: lars667 på onsdag 02. desember 2020, klokken 14:09
Har du hørt med chat? Det ser faktisk ut til at de kan hjelpe med en del greier, ev. skaffe et direktenummer til en hjelpsom person.
da fikk jeg høre fra chat, at det allerede var foretatt en match mlm bil og meg, og at å endre fargevalg kunne føre til utsettelse. Han ble litt usikker når jeg sa bestilling ble lagt inn sist lørdag. Venter nå på oppringning fra selger i Stavanger. Regner med jeg har fått en Inventory bil da. Og kan også se at det ligger en grå inventory på sidene, som vel kan flyte min vei i stedet...
Mod.3,2021,AWD,HF

Model 3 P

Hei, jeg gjorde omvendt. Hadde fått estimert levering på M3P MSM i Stavanger 26.12. Endret til Pearl White på mandag denne uken, fikk da beskjed om jeg kunne forvente levering i januar. Beholdt rentekampanjen.

Har vinglet mellom MSM og hvit lenge... Men tenker begge fargen blir bra.
MYP - Venter i spenning
M3P - 2021

Oysteins

dejavu

Sitat fra: Model 3 P på onsdag 02. desember 2020, klokken 21:36
Hei, jeg gjorde omvendt. Hadde fått estimert levering på M3P MSM i Stavanger 26.12. Endret til Pearl White på mandag denne uken, fikk da beskjed om jeg kunne forvente levering i januar. Beholdt rentekampanjen.

Ja, tror og begge blir bra. Men så en MSM som ble avbildet i FB gruppe. Fargen lignet ikke på den som vises i konfigurator. Dog så hadde jeg bestemt å bytte fra hvit til grå, før jeg så dette.
Mod.3,2021,AWD,HF

RJK

Lekkert! Men skulle gjerne hatt kobberbrunt eller kobberrødt fremfor Chrome-delete... ;)

Skulle bare fått turbinfelger i grå til denne. Iriterende at det eneste valget i konfiguratoren er sølvfargede turbinfelger eller standardfelgene, selv om de ser OK ut uten aero-kapselen. Ville gjerne hatt Aero på vinterhjulene, slik at det blir litt forskjell fra sommerdekkene.

Alternativt samme kobberfarge på felger som alternativet til Chrome delete.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

TøddiVedder

dejavu

Er det noen som har prøvd å endre fargevalg,  to  ganger?  8)
Mod.3,2021,AWD,HF

Toonster

Sitat fra: dejavu på onsdag 02. desember 2020, klokken 22:31
Sitat fra: Model 3 P på onsdag 02. desember 2020, klokken 21:36

Ja, tror og begge blir bra. Men så en MSM som ble avbildet i FB gruppe. Fargen lignet ikke på den som vises i konfigurator. Dog så hadde jeg bestemt å bytte fra hvit til grå, før jeg så dette.

Ser jo virkelig ikke lik ut, den som er avbildet er det blåtoner i ser det ut som
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

thebadger

Sitat fra: dejavu på tirsdag 08. desember 2020, klokken 07:28
Jeg endret fra hvit LR til blå LR til blå Performance til Rød LR. Ingen kostnad involvert, får utlevert i morgen.

jorgenask

Sitat fra: thebadger på tirsdag 08. desember 2020, klokken 09:12
Jeg endret fra hvit LR til blå LR til blå Performance til Rød LR. Ingen kostnad involvert, får utlevert i morgen.

Dette minner meg om Fjordland reklamen, med Vingle-Petter  :laugh:

thebadger

Sitat fra: jorgenask på tirsdag 08. desember 2020, klokken 09:18
Sitat fra: thebadger på tirsdag 08. desember 2020, klokken 09:12

Dette minner meg om Fjordland reklamen, med Vingle-Petter  :laugh:
Hvit LR: Det er en fin hvitfarge
Blå LR: Vi har hatt 3 hvite biler, ta en ny farge
Blå P: Flere poster på elbilforum sier at krok til sykkelstativ er lovlig på performance
Rød LR: Idiotene på elbilforum hadde feil. Plukke den eneste tilgjengelige LR med hengerfeste

Hadde man kunne hatt krok på performance hadde jeg fått den i neste uke, nå må jeg "leve med" LR istedenfor.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA