Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

GreenRace 3 rekkevidde simulator

Startet av BauDemo, onsdag 30. mai 2012, klokken 14:53

« forrige - neste »

Matheus

Eg har byttet 12v batteri :( skulle ikkje gjøre det.
Nå har eg airbag lampe og Eu kontroll foran meg.
Eg rekna med at eg får ikkje slette den feilen med nicometer/actia...
Hvordan man kommer inni instrumentpannelet for å teipe...lampa?
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

elektrolux

Airbag på Think krever egen kabel og program. Kabelen kan bygges, og et av programmene er fritt tilgjengelig uten at jeg vet hvor.

Alternativt kan du montere et ratt uten airbag, og så taipe over lampen for å få bilen gjennom EU kontrollen.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Matheus

Hvordan demonterer eg dashbordet for å få ut den lampen? For å teipe den over.
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

VWspirit

Ut med fremste av umbrako skruene på toppen, av med deksel rundt rattstamme, du finner en skrue på hver side nede på dekslet til instrumentet
Bosted:Steine, Vestvågøy...*Heggedal, Asker
-----------------------------------
Tesla S100D Pearl White 2019
Think 2011 Sort 2+2 Li (bygd om fra zebra)
*Think 2009 Sort, Li (bygd om fra zebra)
*Think 2002 Sort, 3x25A 230V hurtiglader
*Citroen Saxo 2002 Blå met.
*VW Golf Citystromer 1998 56600km

Matheus

Eg fekk ut instrumentpanelet, og har åpnet den svarte deksel. Eg ser no kretskortet. Det ser ut no at heile greia er hektet på speedometer og energimeter (de rister når eg prøver å ta den ut).
Er det en måte å få det ut uten å knekke noe? Triks? Har noen gjort det før?
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA