Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 16A ladestasjon som kan puttes rett i stikkontakten

Startet av RuneW, torsdag 24. mai 2012, klokken 11:26

« forrige - neste »

RuneW

Er det bare jeg som ikke helt har forstått poenget med den lille indikatoren ved solbrilleholderen i taket?

Dette sier manualen:

Jeg synes plasseringen er litt underlig, for å si det slik...
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

cra

KAn det være de antar at når du har lysbryteren i en avn nevnte posisjoner så har du parkert et mørkt sted, og trenger en liten indikator for å skjønne hvor du skal lete etter knappen til kartbelysninga?  (Men hva sier det om tiltroen til det elektroniske kartet? ;) )
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

BE

Det er ikke en indikator, det er et svakt interiørlys som lyser opp midtkonsollen når det er mørkt. Ganske bra faktisk :)
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

RuneW

Sitat fra: BE på mandag 07. mai 2012, klokken 14:39
Det er ikke en indikator, det er et svakt interiørlys som lyser opp midtkonsollen når det er mørkt. Ganske bra faktisk :)

Akkurat... Jeg var inne på den tanken når jeg studerte dette fenomenet, men synes det var såpass svakt at jeg ikke forstod at det var et lys, men trodde det var en indikator... Sier kanskje sitt om synet mitt...  ;D
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

jkirkebo

Sitat fra: BE på mandag 07. mai 2012, klokken 14:39

Det stemmer, Touranen vår har akkurat samme type lys. Riktignok sitter det under speilet i den.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA