Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Avmontere Think batterikasse.

Startet av bernina, søndag 16. desember 2007, klokken 00:00

« forrige - neste »

bernina

Noen som har en gammel Clio (vrak) hvor jeg eventuelt kan få kjøpt DC/DC konverteren?, eller en ekstra konverter? Clioen min står da jeg ikke kan bruke min lenger .
Bernard
Asker:
Renault Clio EL-bil 96-modell.

PLUTO

#1
prøv en mail til denne mann. kan hende han har, eller kan fikse den du har

Mr_Julle(snabel-a)hotmail(dot)com
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

bernina

Takk Pluto,

Har allerede prøvd å nå han både via mail og tlf. Venter på svar.
Bernard
Asker:
Renault Clio EL-bil 96-modell.

ilmarw

Man bør unngå epost i klartekst, det plukkes opp av søkesider og så har man spamhelvetet gående...

ilmar
Polestar i bestilling

PLUTO

Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA