Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TM3 får ny pris, rentekampanje, nye lykter, motorisert bakluke, varmepumpe, mm.

Startet av Motorwatt, søndag 23. august 2020, klokken 17:33

« forrige - neste »

saftsuse

Sitat fra: Murmik på lørdag 08. mai 2021, klokken 21:24
Jeg bestilte i slutten av april og har fått SMS om utlevering i slutten av mai (SR+). Antar at det må være flere som meg og at båten som kommer til Zeebrugge 12. mai inneholder en del biler som blir sendt videre til Drammen.
OK, da må jeg nok moderere den bastante uttalelsen min over.  :+1:
Jeg trodde faktisk at alle vi som bestilte SR+ fra ca midten av april måtte vente på neste båt som jeg tror kommer ca 28 mai fra Kina.
Da er det kanskje noen få tilgjengelige versjoner fra båten som kommer 12.mai som blir levert sent mai / tidlig juni.
Jeg må dessverre vente til slutten av juni, så da er det sikkert ikke noen blå med svart interiør igjen fra den første båten. Men klarer fint å leve med det da :-)
Eidsvoll
Tesla M3 SR+ 2021 modell.
Reanult Zoe r110 2018 modell.

paalsen

Ser på bildene av av TM3 på nettsiden til Tesla at det er «treverk» på dørene foran på alle modeller. Kan ikke huske å ha lest eller sett noe om dette tidligere (kan meget vel ha gått meg hus forbi), noen som vet når dette kom, og om er det levert ut biler med dette, eller evt når det kommer?

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

paalsen

Ok, takk skal du ha. Da bare har de brukt samme interiørbilder på LR og P også.

Kenny427

Sitat fra: paalsen på fredag 21. mai 2021, klokken 20:07
Ok, takk skal du ha. Da bare har de brukt samme interiørbilder på LR og P også.

Skal komme på LR og P også ifølge Tesla kontaktpersonen min. Alle LR med "ny" rekkevidde på 614km skal også ha denne forlengede tre-saken.

HKS

Sitat fra: paalsen på fredag 21. mai 2021, klokken 19:45
Ser på bildene av av TM3 på nettsiden til Tesla at det er «treverk» på dørene foran på alle modeller. Kan ikke huske å ha lest eller sett noe om dette tidligere (kan meget vel ha gått meg hus forbi), noen som vet når dette kom, og om er det levert ut biler med dette, eller evt når det kommer?
Omtalt noen sider bakover i denne tråden...  ;)
https://elbilforum.no/index.php?topic=52705.msg970920#msg970920

Endringen kom i begynnelsen av april, det gjelder alle Model 3 (SR+, LR og P).
Tesla Model 3 Long Range

paalsen

Sitat fra: HKS på fredag 21. mai 2021, klokken 21:50
Sitat fra: paalsen på fredag 21. mai 2021, klokken 19:45
Omtalt noen sider bakover i denne tråden...  ;)
https://elbilforum.no/index.php?topic=52705.msg970920#msg970920

Endringen kom i begynnelsen av april, det gjelder alle Model 3 (SR+, LR og P).
Når man ikke følger med [emoji85]

Otkristo

Stifens

Sitat fra: Otkristo på mandag 24. mai 2021, klokken 16:01
Da er rentekampanjen tilbake. 0,25% på Long Range

Har den vært borte da? Stod 0.25% når jeg bestillte 15.Mai.

saphran

Vært rentekampanje hele tiden. Den var visst ment å tas vekk, men står.

Tilbudet gjør nok at en del som venter på model Y hopper på en model 3...jeg har selv inne en reservasjon på Model Y, men hvis dette rentetilbudet også gjelder for 100% finansiering slik det virker som (noen som kan bekrefte/avkrefte?) så er det fristende å låne 500k i tre år for ingenting og så betale lånet og bytte til Y når leveransene der er godt i gang, kanskje man sågar da kan plukke opp en pent brukt Y med rabatt (eller enda bedre; ny rentekampanje) :-O

xzurrer

Sitat fra: saphran på tirsdag 25. mai 2021, klokken 10:21
Vært rentekampanje hele tiden. Den var visst ment å tas vekk, men står.

Tilbudet gjør nok at en del som venter på model Y hopper på en model 3...jeg har selv inne en reservasjon på Model Y, men hvis dette rentetilbudet også gjelder for 100% finansiering slik det virker som (noen som kan bekrefte/avkrefte?)

Jeg valgte fullfinansiering av min Model 3 LR som snart ventes inn. 1000 kr «egenkapital».

Chriskolbak

paalsen

Ikke lett å få svar fra Tesla på dette opplevde jeg når jeg bestilte. Ingen som viste noe. Endte opp med å kontakte DNB og fikk etter hvert et svar der.

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

paalsen

Sitat fra: Motorwatt på onsdag 02. juni 2021, klokken 09:12
... og svaret var?
Jeg bestilte (P) 9 mars og da skulle kampanjen vare til ca midten av mars. Etter dette har jeg, naturligvis, ikke hatt noe behov for å sjekke.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA