Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ønskeliste - neste modell av Leaf

Startet av koffeld, søndag 13. mai 2012, klokken 17:04

« forrige - neste »

RuneW

Sitat fra: gyathaar på onsdag 09. mai 2012, klokken 10:58
Fikk klunking foran et par uker etter at jeg byttet til sommerdekk.. viste seg at noen av mutrene på hjulene hadde løsnet og trengte og strammes til igjen.. lyden ble borte etter det.

Hmmm... kan jo være et forsøk verdt å sjekke dette.
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

GTA

#31
Jeg hentet min nye Leaf på mandag. Da stod det en annen leaf som skulle hentes, den hadde montert sykkelstativ bak som liknet på et slikt fra Thule: http://www.thule.com/en/ZA/Products/Bike-Carriers/Towbar/Thule-EuroWay-G2-923#.

Jeg spurte selgeren om dette og han kunne fortelle at et slikt stativ kunne leveres. Det kreves noe tilpasningsarbeider. Arbeid + stativ kommer på denne nette sum av 8500,-.
Sørumsand,
Sølvfarget Nissan Leaf levert feb 2013

Kryten

Da var det sikkert montert en towbar (firkant rør som stikker ut).  Har sett flere som gjør dette selv på myissanleaf forumet
Rød LEAF hentet 30.6.2012  - EL 17307

ELM327 med bryter for CAR-CAN til EV-CAN

leafster

ECO-Hitch mener jeg de heter. Jeg prøvde å bestille, men de klarte aldri å belaste kortet mitt.

Kryten

Sitat fra: leafster på mandag 04. mars 2013, klokken 10:01
ECO-Hitch mener jeg de heter. Jeg prøvde å bestille, men de klarte aldri å belaste kortet mitt.
http://torkliftcentral.com/ecohitch_leaf.php

Bare å finne ut hvor stor tappen på Thule sitt sykkel stativ er ;)
Rød LEAF hentet 30.6.2012  - EL 17307

ELM327 med bryter for CAR-CAN til EV-CAN

Sverre_E

Hei. Jeg har brukt dette stativet fra biltema ved et par anledninger.
http://biltema.no/no/Bil---MC/Laste-og-Trekke/Lastholder/Sykkelholder-34293/
Litt knotete å montere første gang. Og litt spennende å se om stroppene ikke belastet spoileren for mye, men det så bra ut. Kan da også åpne bakluken uten å ta av stativet helt.
Helt greit hvis det ikke skal brukes for ofte.
Blå Leaf. April 2012. Vår første elbil! Og eneste bil...

svingen

noen som har gjort noen flere erfaringer? har en bensinbil men har nå meldt meg inn i moveabout.no og satser på og leie elbil en lang helg hvor det blir tur til hytta eller svigers slik att dama inser att man kan kjøre elbil langt og (hytta er på fagernes og svigers bor på gjøvik) men siden det er sommer hører sykler med,siden den bilen vi har nå ikke har hengerfeste så tenkte jeg og kjøpe en "thule clip on" og slå 2 fluer i en smekk,da kan jeg bruke den på den bilen vi har og leier jeg en leaf kan jeg koble den på der,eller er det slik att det ikke er anbefalt?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA