Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: tomme batterier

Startet av Vikingo, lørdag 05. mai 2012, klokken 22:20

« forrige - neste »

daggad

Gratulerer Cra !!  ;D

Klart du ikke angrer. Dere blir storfornøyde det er jeg bare 110% sikker på.
Og Bjørn på Vestlanske er en herlig selger. Han er virkelig oppslukt av denne bilen så det er en fryd å snakke med ham ! :)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Nettulven

Ja, han er flink selger :) Vi kom inn å skulle prøve stor firhjulstrekker, og dro hjem med kontrakt på Leaf :) Selvfølgelig etter ett par prøveturer som gav virkelig mersmakk :)

cra

Sitat fra: daggad på onsdag 02. mai 2012, klokken 11:23
Gratulerer Cra !!  ;D

Klart du ikke angrer. Dere blir storfornøyde det er jeg bare 110% sikker på.
Og Bjørn på Vestlanske er en herlig selger. Han er virkelig oppslukt av denne bilen så det er en fryd å snakke med ham ! :)

Ja, det mangler ikke på engasjement og entusiasme hos ham, det skal han ha! Og trivelig er han så absolutt også. :)  Jeg har en innebygd (om enn kanskje irrasjonell? - sikkert tillært gjennom Donaldblader og filmer) skepsis til ting bilselgere sier, men det går klart fram at han virkelig har trua på produktet han selger, og at han ikke bare skal selge flest mulig biler. (Trur han sliter mer med å skaffe nok av dem enn med å bli kvitt dem, for å si det enkelt!  :D)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Aspiranten

Jeg må til Ålesund og slå av en prat skjønner jeg  :)

Gratulerer Nettulven :D Leafen er perfekt som familiebil, synes vi ihvertfall :)
Nissan Leaf

cra

Da er Leaf'en i hus, og kampen om hvem som skal bruke hvilken bil kan begynne!  ;D

Etter litt lenger ventetid enn nødvendig pga tull med aktivering av Carwings (Bjørn holdt meg og jegntungen med aviser og is, så vi led ingen nød!) kunne vi dra hjem med flunka ny bil!  :D

Det var ikke mange fnutter på måleren som gikk med på turen hjem (prøver å legge inn ECO som vane fra starten av), men den står alikevel på lading. Det kommer ikke til å mangle påskudd for å ta turer de neste dagene, antar jeg.  Minstejenta har allerede bestilt bilen til dagens RG-trening. ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Leaf 9/5/12
Sykkylven (Sunnmøre)

RuneW

TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

daggad

Gratulerer Cra !  :)
Og det var vel ikke så fryktelig med mas som skulle til for at jenta fikk skyss til RG treningen vil jeg tro... ;)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Nissan Leaf

cra

Sitat fra: daggad på onsdag 09. mai 2012, klokken 15:26
Gratulerer Cra !  :)
Og det var vel ikke så fryktelig med mas som skulle til for at jenta fikk skyss til RG treningen vil jeg tro... ;)

Neida, skyss blir det. Kampen vil nok gå ut på om det blir mor eller far som kjører. ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Leaf 9/5/12
Sykkylven (Sunnmøre)

daggad

Så de hadde fått på plass hurtiglader også, spurte du noe om bruken av den ?
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

corvy

Sitat fra: Vikingo på torsdag 19. april 2012, klokken 21:26

Banken neste............   hmmm... den blå på finn kan eg spare nokre kroner på i forhold til i butikken....... vel 30 pengar...... 

(fruen he som fruer flest velt fargevalget...... Blå.  :D

Acar selger importerte med varmepakke. Han tar opp løpende bestillinger .... vi har bestilt vår der. :)

Tapatalked from my CM9 Note :)
Tesla Model S85, 2013 (10.12.2013)
Nissan Leaf, hvit 2012 modell (09.06.2012)

"hel-elektrisk familie med slekt på vestlandet ... det går fint!"

cra

Sitat fra: daggad på onsdag 09. mai 2012, klokken 17:03
Så de hadde fått på plass hurtiglader også, spurte du noe om bruken av den ?

Han sa de skulle ta all strøm kl 17 i dag for å gjøre tilkobinga, og håpte den skulle være operativ fra i morgen eller fredag. Han nevnte også noe om en eller annen form for "kort", men ikke noe med om hva det innebar. Men hvis jeg trengte å hurtiglade en stund når jeg var i området så var jeg velkommen til å koble meg på go komme inn for en kopp kaffe og lese avisa. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Leaf 9/5/12
Sykkylven (Sunnmøre)

Vikingo

Sitat fra: cra på onsdag 09. mai 2012, klokken 14:37
Da er Leaf'en i hus, og kampen om hvem som skal bruke hvilken bil kan begynne!  ;D

Etter litt lenger ventetid enn nødvendig pga tull med aktivering av Carwings (Bjørn holdt meg og jegntungen med aviser og is, så vi led ingen nød!) kunne vi dra hjem med flunka ny bil!  :D

Det var ikke mange fnutter på måleren som gikk med på turen hjem (prøver å legge inn ECO som vane fra starten av), men den står alikevel på lading. Det kommer ikke til å mangle påskudd for å ta turer de neste dagene, antar jeg.  Minstejenta har allerede bestilt bilen til dagens RG-trening. ;D

Va det deg ej traff på brua i ein blå Leif no i ettermiddag? Ej helsa. :-)   
Tirsdag var eg og fruen for å søke om tilstand til vår BlåLeif...... ventar i spaning på svaret....
Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

Nettulven

Er det mange blå ålesund-området? Fruen skal hente vår i morgen :) Jaggu meg blå den også :)

Thomas Molnes

cra

Sitat fra: Vikingo på onsdag 09. mai 2012, klokken 20:23
Va det deg ej traff på brua i ein blå Leif no i ettermiddag? Ej helsa. :-)   
Tirsdag var eg og fruen for å søke om tilstand til vår BlåLeif...... ventar i spaning på svaret....

Det var det nok, ja! :)  Lurte på hvem det var som hilste så entusiastisk; kjente ikke igjen bilen.  :D

Sitat fra: Nettulven på onsdag 09. mai 2012, klokken 20:56
Er det mange blå ålesund-området? Fruen skal hente vår i morgen :) Jaggu meg blå den også :)

Det slenger noen, ja. Stod to stk som så klare ut; den ene skulle leveres ut i morgen sa Bjørn, Meget mulig det var din det da. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Leaf 9/5/12
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA