Hovedmeny

Bluetooth - Telefonproblem

Startet av Erlend111, fredag 12. juni 2020, klokken 12:08

« forrige - neste »

Erlend111

Etter siste oppdatering skjer det noe rart når noen ringer meg mens jeg kjører. Jeg tar tlf og ingen lyd. Får ikke alltid avsluttet samtalen når jeg prøver å trykke på rød telefon-ikon.

Dette skjer nesten hver gang noen ringer og det må ofte 3 forsøk til eller at jeg ringer opp igjen.
Noe annet som er veldig rart er at ALL lyd blir borte når jeg endelig har fått lagt på telefonen. Dvs ingen lyd fra blinklys osv heller.

Noen som opplever det samme?

Er ringelyden hos dere andre også vanvittig høy? Hvis jeg har litt volum på musikken så skal liksom ringelyden være dobbelt så høy virker det som. Er vel ingen mulighet til å skru dette av?

mikaelf

TMY - LR AWD (2022 HW3)

TøddiVedder

Samme hos meg. Du må vente til du hører at kommer lyd fra radio. Da kan du ringe

GOS

Sitat fra: Erlend111 på fredag 12. juni 2020, klokken 12:08
Etter siste oppdatering skjer det noe rart når noen ringer meg mens jeg kjører. Jeg tar tlf og ingen lyd. Får ikke alltid avsluttet samtalen når jeg prøver å trykke på rød telefon-ikon.

Dette skjer nesten hver gang noen ringer og det må ofte 3 forsøk til eller at jeg ringer opp igjen.
Noe annet som er veldig rart er at ALL lyd blir borte når jeg endelig har fått lagt på telefonen. Dvs ingen lyd fra blinklys osv heller.

Noen som opplever det samme?

Er ringelyden hos dere andre også vanvittig høy? Hvis jeg har litt volum på musikken så skal liksom ringelyden være dobbelt så høy virker det som. Er vel ingen mulighet til å skru dette av?

Opplever stort sett det samme med telefonen, men virker som regel alltid på 2. oppringning, altså kun lydløst ved første oppringning eller første gang en tar telefonen.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Erlend111

Takker for svar. Håper det blir løst ved neste oppdatering.

Er på versjon 2020.16.2.1

Erlend111

Og DER fikk jeg varsel om at 2020.16.3 var klar til nedlasting.

:)

TøddiVedder

Tahir Munir

Jeg hadde samme problem i noen dager for nesten 3 uker siden. Tok en restart av bilen og aldri hatt det problemet igjen.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA