Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Noen feil på i-Miev?

Startet av B1, mandag 16. april 2012, klokken 14:18

« forrige - neste »

edyrli

Gratulerer med Buddy, jeg hadde nok også kjøpt NiMH buddy hvis ikke det hadde vært for prisen.

Men en liten sak for å betrygge de som allerede har Reva. Det er 2007 og tidligere bl.a. TopGear har disset for kollisjons sikkerheten. Reva i, DVS fra 2008 har kollisjons sikring utviklet av Lotus med skikkelig bur, kollapsende rattstamme og mye bedre bremser. Den har også blitt kollisjons testet av ARAI. (Automotive Research Association of India).
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

dragmore

Kan skrive under på at Datsun Leifen min akselererer vesentlig bedre enn bmw 5 e60'n min i vår oppforbakke..

mine 2 øre...

mvh TE
Solgt(Nissan Leaf 2012
Solgt(Tesla Model S 85D 2015)
Venter i spenning på : Tesla Model 3: Kansellert
Tesla Model S75D - (med FSD) ;)

gbzdoc

Prøvde bakkestart med Leifen i en bakke som sykkel-GPSen mener er over 20% stigning i kneika jeg stoppet. Gikk brillefint det. :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA