Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan montere Robometer på Think Classic

Startet av Jonny, torsdag 12. april 2012, klokken 10:54

« forrige - neste »

Jonny

Husk å stille klokka både på displayet og Carwing! :o
Kjører Rød Nissan Leaf.

gyathaar

Den stilte seg automatisk i carwings for meg (men ikke på dashbordet)

Thomas Parsli

Hvis carwings er satt opp med sommertid stilles klokken automatisk, men siden dette gjøres ved klargjøring er det ikke alle biler som er satt opp med sommertid (min f.eks). Valgene en On/Off/Automatic og jeg er imponert over at ikke Automatic er defaultvalg...

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Blip

... så spørs det om Hr. Forum-Lars skal stille klokka på forumet, eller om han satser på at ingen merker det før klokka stilles automatisk neste uke (i USA?) ...  ;)

• Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd

Lars C. Krogenæs

USA fikk sommertid 11. Mars. Da var jeg så lynkjapp til å stille klokken at ingen merket det. Nå måtte jeg stille klokken tilbake, og glemte meg helt bort. Har oppdatert klokken nå  ;)

Lars
Forum-Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA