Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 18" sommer hjul på Nissan LEaf

Startet av Vikingo, onsdag 11. april 2012, klokken 11:29

« forrige - neste »

hkaspenberg

Sitat fra: Vikingo på søndag 25. mars 2012, klokken 22:39
Tupper er ein fin Think.  :D
Det er vi alle enige i, men ingen har meldt seg som kjøper ennå ..  :o

;-D Hans
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

Lanber

Hei!

Bilen er noen år men det reflekteres også i prisen. Kan kanskje prute den ned litt, men det er nok ikke helt urealistisk det han ber om.

Det viktige her er at selger er den som kan mest om denne bilen og driver verksted som spesialiserer seg på nettopp disse.  Bor du i nærheten av han så ville jeg kjøpt, der får du oppbacking og service!

Jeg har bare gode erfaringer med han og det viktige her er at han garanterer batteri og ECU i 1 år. 

Disse bilene har et ufortjent dårlig rykte som i bunn og grunn skyldes manglende forståelse om hvilke tilpassninger som må gjøres for at bilen skal fungere i norske forhold.

aalbork

Jeg har nå kjørt Kangoo siden september i fjor, og er kjempefornøyd med bilen. En praktisk 5-seter med god bagasjeplass og som raskt kan omgjøres til en romslig liten varebil. Jeg hadde første vannfylling hos Elbilmek. Han ga et meget solid inntrykk, jeg også har sett bekreftet av flere her på forumet. Hvis det er noen jeg ville kjøpt bruktbil av, er det ham. :)

Kim
Nordstrand i Oslo.
Bil nr.1 - Leaf Tekna 2015
Bil nr.2 - VW Caravelle 2002 7-seter når alle 6 skal på tur
Tidl. Renault Kangoo Electriqe 2002

Vikingo

Sitat fra: aalbork på tirsdag 27. mars 2012, klokken 02:42
Jeg har nå kjørt Kangoo siden september i fjor, og er kjempefornøyd med bilen. En praktisk 5-seter med god bagasjeplass og som raskt kan omgjøres til en romslig liten varebil. Jeg hadde første vannfylling hos Elbilmek. Han ga et meget solid inntrykk, jeg også har sett bekreftet av flere her på forumet. Hvis det er noen jeg ville kjøpt bruktbil av, er det ham. :)

Kim

Takk, Kim.
Det hjalp litt, Det e tydeligt att Elbilmek e godt likt. Men så er det no det med avstanden til Fornebu
for ein som bor i Sykkylven då. Om det er noko som skjer så må eg leige meg ein bilhengar og
ha den opp på den og kjøyre fosil Citrusen ned til Fornebu som er ca. 67 mil ein veg... Det er vel ein del
utstyr som han ev treng for å ordne dei ulike tinga som må gjerast. Å fylle vaten er det ein "stor operasjon"?
Eg må no pleie banken ei stund for den, og om noke går skeis utover eit år so set eg der og må betale på ein bil som
står der kanhende i 7-steinar....
Ellest e den ein kjempepraktisk bil då, med god bagasjeplass og ikkje minst 5 seter.
Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA