Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Skjøteledning og el-anlegg

Startet av cra, fredag 06. april 2012, klokken 02:52

« forrige - neste »

cra

Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Go-carter

Jaa... Noen som tar utfordringen med å lage et lignende selv da?  ::)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

cra

Sitat fra: Go-carter på tirsdag 20. mars 2012, klokken 10:22
Jaa... Noen som tar utfordringen med å lage et lignende selv da?  ::)

Vet om flere på forumet her som nokk skulle hatt små vanskeligheter med å få det til. Men, sånn rent praktisk; er ikke de fleste el-syklene slik at man kan ta av batteriet for å lade det? Da skulle det jo være enklere å ta med batteriet inn i bilen for å lade det, og det skulle være enkelt å få til noe som er mer fleksibelt i forhold til hvilken type bil man har. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA