Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Termografikamera

Startet av HHF, torsdag 29. mars 2012, klokken 10:44

« forrige - neste »

HHF

Lurer rett og slett på om det er andre her inne som har slitt med å få aktivert Carwings fra bilen? I min Leaf får jeg ikke opp annet enn dette "grå bil med strek over"-symbolet og da er det umulig å få kontakt til Carwings for aktivering. De skjønner ikke hva dette er i Carwings-support og verkstedet hos BNH har "resatt" bilen flere ganger uten at noe skjer. Tilsynelatende er SIM-kortet aktivt (det kunne Carwings-damen se), men det er noe annet som ikke funker kommunikasjonsmessig ... Anyone med noen ideer ?
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

Jonny

Hei har du åpent nettverk i nærheten hvor bilen står?
Kjører Rød Nissan Leaf.

HHF

Nå BMW i3

bno

Hadde problemer her med min bil. Da var det slik at en potensiell kjøper hadde trukket seg og han hadde kommet så langt i prosessen at han hadde registrert seg på Carwings før jeg fikk kjøpe akkurat den bilen (dvs. chassisnr. brukt tidliger) måtte resettes.Men mulig dette ikke har noe med det å gjøre.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

HHF

Mulig det var meg  :D? Blå bil? Da jeg skulle hente bil, var det ikke den fargen jeg skulle ha og jeg hadde da registrert alt med chassisnr osv på den. Var noen problemer med å få den "av" igjen pga trøbbel med Carwings også, men når jeg registrerte den nye bilen inn på min Carwings en dag det funket igjen, ble alt ok.

Dette problemet jeg har, er nok noe annet allikevel. Denne har ikke vært registrert på noen og har ikke vært istand til å bli "aktivert" i det hele tatt pga manglende kommunikasjon tilsynelatende. Alt i Carwings-delen på nett ser ok ut.
Nå BMW i3

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA